Едно истинско Ferrari трябва да има атмосферен V12 с невероятно форсиране на двигателя и страхотен звук, нали? Ами, съвсем не е задължително. На първо място, темата за каноничното Ferrari е много дискусионна. Например, най-новият хибрид F80 противоречи на инженерните традиции, но е трудно да го наречем "фалшив". Второ, историята на компанията е пълна с невероятни осемцилиндрови автомобили от начално ниво.
Най-добрите модели на Ferrari с V8 (ГАЛЕРИЯ):
През 1993 г. се извършва актуализация, имената са променени на GTB (купе) и GTS (тарга). Ог V8 вече са извлечени 30 к.с. благодарение на нов софтуер, увеличено съотношение на компресия (10,8:1 срещу 10,4:1), модифициран всмукателен колектор, модифицирани настройки на газоразпределението и модифицирана изпускателна система.
Ferrari от последната версия са много редки - 252 бройки GTB и 137 GTS. За сравнение, тези преди рестайлинга са съответно 2894 и 4228. Има и Spider кабриолет, първото такова серийно Ferrari от този тип след 365 GTS/4 Daytona от 70-те. Колата на снимката от 199 година е продадена на търга на RM Sotheby's в Париж през 2024 година за 86 250 евро.

