Едно истинско Ferrari трябва да има атмосферен V12 с невероятно форсиране на двигателя и страхотен звук, нали? Ами, съвсем не е задължително. На първо място, темата за каноничното Ferrari е много дискусионна. Например, най-новият хибрид F80 противоречи на инженерните традиции, но е трудно да го наречем "фалшив". Второ, историята на компанията е пълна с невероятни осемцилиндрови автомобили от начално ниво.
Най-добрите модели на Ferrari с V8 (ГАЛЕРИЯ):
Стилът на купето и спайдъра е дълбоко преосмисляне естетиката на Ferrari 360, а пълнежът... Двигателят е F136 E е от семейството Ferrari-Maserati. Работният обем е 4,3 литра, 4 клапана на цилиндър, плюс система за променливо газоразпределение за по-голяма еластичност.
Крайните стойности са изключително обнадеждаващи - 490 к.с. при 8500 об/мин и 465 Нм при 5250 об/мин, от които 80% са налични още преди 3500 об/мин. За пуристите - шестстепенна механична скоростна кутия, а за любителите на автоматиката - роботизирана F1 от Graziano.

