Едно истинско Ferrari трябва да има атмосферен V12 с невероятно форсиране на двигателя и страхотен звук, нали? Ами, съвсем не е задължително. На първо място, темата за каноничното Ferrari е много дискусионна. Например, най-новият хибрид F80 противоречи на инженерните традиции, но е трудно да го наречем "фалшив". Второ, историята на компанията е пълна с невероятни осемцилиндрови автомобили от начално ниво.
Най-добрите модели на Ferrari с V8 (ГАЛЕРИЯ):
Ferrari 360 Modena/Spider
Екстремният Challenge Stradale е не само за ежедневна употреба, но и за пистата. Подготвен е по всички правила на изкуството - теглото е намалено със 110 кг, от V8 са изстискани още 25 к.с., стандартните спирачки са заменени с карбон-керамични от Ferrari Enzo, окачването и аеродинамичните настройки са коригирани. Триковете направиха колата значително по-бърза - на домашната писта във Фиорано, тя носи на Модена 3,5 сек на обиколка.
Екстремният Challenge Stradale е не само за ежедневна употреба, но и за пистата. Подготвен е по всички правила на изкуството - теглото е намалено със 110 кг, от V8 са изстискани още 25 к.с., стандартните спирачки са заменени с карбон-керамични от Ferrari Enzo, окачването и аеродинамичните настройки са коригирани. Триковете направиха колата значително по-бърза - на домашната писта във Фиорано, тя носи на Модена 3,5 сек на обиколка.

