fallback

Citroën предизвиква съперниците си с ниска цена и опростени технологии

След като дебютира на C3 платформата Smart Car ще се използва и на новия C4

Френският производител Citroën обяви как ще избегне повишаването на цените, но в същото време ще запази качеството на своите модели. Компанията се отказва от ненужните технологии, за да се фокусира върху достъпносттта на автомобилите си. 

Главна роля в тази стратегия ще играе новата платформа Smart Car, която дебютира в Citroën C3, но има потенциала да се използва в по-големи автомобили като наследника на C4. Според главния изпълнителен директор Тиери Коскас, в компанията ще наблягат на фокуса върху нуждите на клиентите, а не на претоварването с функции, което в крайна сметка води до увеличаване на цената на автомобила.

Шефът на Citroën дава за пример популярността на C3 и включване му в списъка с кандидати за наградата Автомобил на годината 2025, като това, според него, потвърждава ефективността на избраната стратегия. Тя включва пускането на напълно промемен и модернизиран C4, като и на нов C5 Aircross, което ще позволи на компанията да засили позициите си на автомобилните пазари.

Според французите бъдещето на автомобилните технологии е именно в достъпността. Затова и компанията ще продължи да развива градските евтини хибриди и електрически превозни средства, за да остане конкурентоспособна за дълго време. 

По този начин Citroën до голяма степен повтаря стратегията на Dacia, чийто модели се радват на огромно търсене на пазара именно заради опростените технологии, позволяващи постигането на достъпни цени.

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 56 минути )
    Хубава е колата, но все пак в базовото ниво няма таблет /само стойка за поставяне на смартфон/ и седалката на шофьора не се регулира на височина, което значи, че по-ниската цена не е реверанс към потребителя, а е за сметка на някои удобства и качество на материалите. Според мен, в този В клас автомобили е по-добре да се дадат 2-3 хил лева повече за по-пълноценни автомобили като Фабия, Клио или Корса. Който има още повече пари, може да се насочи към Ярис, Поло или Пежо 208.
  • #7
    анонимен ( преди 4 часа )
    Да, ама безбройните евро изисквания към двигателя и системите за безопасност и следене достатъчно много вдигат цените, така че ефектът ще е предимно малко шум в медиите.
  • #6
    анонимен ( преди 5 часа )
    Това е добре, обаче тя електрическата С3 още я няма в България. Много бавно действат.
  • #5
    анонимен ( преди 5 часа )
    от премум и луксозен бранд собственик н мазерати да сринеш ситроен до ниво неудачия това се нарича мениджмънт от най високо ниво
  • #4
    анонимен ( преди 5 часа )
    Дачията води с 5 до 10 см във всички измерения. Ситроена (поне на книга) е с по-добър двигател. Като качество на интериора Ситроена не е по-добре от Дачията даже може да се окаже малко по-зле. Но поне е по-приятен и раздвижен. Бих казал че малко не оправдава разлика от 4к лв
  • #3
    До 1 ( преди 5 часа )
    Как точно Дачията е по голяма от С3. И двете са в Б сегмента. Да, дачията има 18 литра по голям багажник ама дотам.
  • #2
    анонимен ( преди 6 часа )
    Еми браво нека има повече такива, че много станаха премиумите
  • #1
    анонимен ( преди 6 часа )
    Със стартова цена от около 32 700, е със 4К лв. по-скъпа от Дачия Сандеро (аколо 28 700, интересно съвпадение в 3-тото число ;))), и е ро-малка, но нали не е Дачия ;)) ще каже родният автолюбител ...
fallback
Последни