IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Citroën предизвиква съперниците си с ниска цена и опростени технологии

След като дебютира на C3 платформата Smart Car ще се използва и на новия C4

Френският производител Citroën обяви как ще избегне повишаването на цените, но в същото време ще запази качеството на своите модели. Компанията се отказва от ненужните технологии, за да се фокусира върху достъпносттта на автомобилите си. 


Citroen C3


Главна роля в тази стратегия ще играе новата платформа Smart Car, която дебютира в Citroën C3, но има потенциала да се използва в по-големи автомобили като наследника на C4. Според главния изпълнителен директор Тиери Коскас, в компанията ще наблягат на фокуса върху нуждите на клиентите, а не на претоварването с функции, което в крайна сметка води до увеличаване на цената на автомобила.

Шефът на Citroën дава за пример популярността на C3 и включване му в списъка с кандидати за наградата Автомобил на годината 2025, като това, според него, потвърждава ефективността на избраната стратегия. Тя включва пускането на напълно промемен и модернизиран C4, като и на нов C5 Aircross, което ще позволи на компанията да засили позициите си на автомобилните пазари.

Според французите бъдещето на автомобилните технологии е именно в достъпността. Затова и компанията ще продължи да развива градските евтини хибриди и електрически превозни средства, за да остане конкурентоспособна за дълго време. 

По този начин Citroën до голяма степен повтаря стратегията на Dacia, чийто модели се радват на огромно търсене на пазара именно заради опростените технологии, позволяващи постигането на достъпни цени.


0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Хахохи ( преди 3 месеца )
    Като излезе 2026 новото сандеро няма шанс ситроена. Да карам нова дачия, но просто за тези пари и това което ми предлага колата няма друг вариант... е имаше донг фенг, но не посмях да рискувам. Xiomi и BYD като почнат да продават в Европа приказката за някой компании ще свърши.
  • #14
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Citroen ( преди 3 месеца )
    Е*аха майката на Ситроен тия неграмоттници.От топа на Франция го превръщат в нискобюджетна марка много жалко... Пълни ***!!!
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 12 ( преди 3 месеца )
    Самият факт че са стъпили на Европейския пазар, означава че са получили хомологация и отговарят на всички стандарти. Няма да са по-евтини от този citroen. Даже може да са леко по скъпи, но за сметка на това, няма да лишат клиентите си от дисплей, а ще сложат три броя, както и абсолютно всички системи и екстри които липсват на този citroen. Също така китайците влагат доста по-качествени материали за същата цена. Ако си мислиш че китайските автомобили ще са евтина имитация, тези времена отминаха.
  • #12
    6 rate up comment 7 rate down comment
    до долния ( преди 3 месеца )
    Че ти изчезне главата.Китайските коли освен че ще бъдат обложени с данъци които ще ги направят не продавяеми също така не отговарят на никакви Европейски изисквания което пък ще ги направи абсолютно не продаваеми.
  • #11
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Stan ( преди 3 месеца )
    Вече е късно пазара ще бъде залят със евтини коли от Китай много европейски марки ще изчезнат
  • #10
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Аз съм фен на Опел Астра,стигнал съм до "Г"модела и смятам да продължа до"Л",последния!
  • #9
    10 rate up comment 1 rate down comment
    до долния ( преди 3 месеца )
    А според теб един таблет 2-3 хиляди левя ли струва.Добре че не си собственик на предприятие ще го фалираш за 2 часа.
  • #8
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Хубава е колата, но все пак в базовото ниво няма таблет /само стойка за поставяне на смартфон/ и седалката на шофьора не се регулира на височина, което значи, че по-ниската цена не е реверанс към потребителя, а е за сметка на някои удобства и качество на материалите. Според мен, в този В клас автомобили е по-добре да се дадат 2-3 хил лева повече за по-пълноценни автомобили като Фабия, Клио или Корса. Който има още повече пари, може да се насочи към Ярис, Поло или Пежо 208.
  • #7
    14 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Да, ама безбройните евро изисквания към двигателя и системите за безопасност и следене достатъчно много вдигат цените, така че ефектът ще е предимно малко шум в медиите.
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Това е добре, обаче тя електрическата С3 още я няма в България. Много бавно действат.