fallback

Isuzu D-Max счупи рекорд - над 2000 км с един резервоар

Дизеловият пикап постигна разход на гориво от 3,79 л/100 км

Японският пикап Isuzu D-Max постави нов рекорд по ефективност, като по време Duramiles Fuel Efficiency Challenge 2024 успя да измине 2004 километра с един резервоар гориво. С това постижение той попадна в Книгата на рекордите на Малайзия.

Резултатът демонстрира впечатляващите възможности на дизеловите двигатели Isuzu. За теста бяха използвани три версии на модела- 1,9-литров 4x2 Auto Plus, 1,9-литров 4x4 Auto Premium и 3,0-литров 4x4 X-Terrain. Всички превозни средства са оборудвани с 76-литрови резервоари и двигатели Euro 4, като пътуват по реален маршрут между Тайланд и Малайзия, включително градски пътища и магистрали.

Постигнатият среден разход на гориво е само 3,79 л/100 км. Това стана възможно благодарение на оптимизираната аеродинамика, ниското тегло и ефективната трансмисия. Надеждността на резултатите беше потвърдена от Motorsport Association of Malaysia чрез запечатване на резервоарите и капаците на тестовите автомобили преди началото на теста.

По-рано D-Max доказа своята ефективност и в други държави, включително Южна Африка. Там пикапът успя да измине 1400 км от Йоханесбург до Кейптаун само с един резервоар.

fallback
  • #9
    Турбо ( преди 1 минута )
    Засякох среден разход 4 л/100 на извънградско с Рифтъра,не позна Тесльо.Дизела получи ново Кади в началото на годината.
  • #8
    Маркетинг постановка ( преди 7 минути )
    В реални условия е невъзможно да се постигне такъв разход! До сега аз не съм попадал на дизелов джип или пикап който да харчи по малко от 10л на 100. Особено когато е оборудван както трябва с метални брони, офроуд гуми за кал, лебедки и др. Всичко това добавя тегло и съпротивление. И освен това тези коли се ползват за работа и често са натоварени с инструменти и оборудване. Имаш студени стартове и през деня тръгваш и спираш по няколко пъти. Да не говорим какво става като закачиш ремарке.
  • #7
    Мда ( преди 34 минути )
    до 5 - абе електрика! А нещо да кажеш, че *** дизел разби на пух и прах "рекордите" на тачените от теб китайски хибриди?!?! Що тръгна по опорките на антиелектриците, а твоите опорки си ги навря чак до панкреаса изведнъж! И то рекорд на пикап с *** дизел! Не посмачкан китайски седан с "оптимизирана" аеродинамика! Хайде първо виж ти какво възхваляваш и се кланяш и тогава дрънкай за другите,а?Господин електрика, дето при спешен случай върти ключа на дизела!
  • #6
    анонимен ( преди 56 минути )
    Х3 2.0 дизел 150кс, до морето и обратно 1 резервоар. Разход 5 и нещо. Нормално каране.
  • #5
    До 2 ( преди 57 минути )
    Недей така! Сега ще те нападнат антиелектриците, чиято основна опорна точка е че средностатистическия дизел харчи точно 4,5 на 100. Дизелите на всички антиелектрици харчат точно ама точно толкова. Нито 4,4, нито 4,6. Ето например турбо със старата баничарка прави по 1000 км глокс на всяко изкарване на баничарката и му гори точно 4,5. С новия rifter сигурно ще падне с поне литър надолу. На Дизела баничарката която е на 750 000 км без никакъв ремонт за 8 години, продължава да харчи точно 4,5.
  • #4
    ькн ( преди 58 минути )
    с 200 литров резервоар
  • #3
    анонимен ( преди 1 час )
    И аз постигам разход 5.9 с бензинова 180 коня ако карам по равно с 60-90 км
  • #2
    анонимен ( преди 2 часа )
    Винаги съм се чудил на хора, които имат нервите са такива неща. Също така ми е много чудно как е карано, че да даде 3.7/100. Имам 3.0 и 2.0 дизели които са 300 и 200кс и двета с по 72л бака - най-доброто което съм постигал е съответно 6.5/100 и 5.5/100 и то извънградско..Градско, спри-тръгни, трудно такъв разход.
  • #1
    анонимен ( преди 3 часа )
    Не казват за колко време ги е изминал или с каква средна скорост. Буквално се е влачил като бабичка.
fallback
Последни