fallback

Isuzu D-Max счупи рекорд - над 2000 км с един резервоар

Дизеловият пикап постигна разход на гориво от 3,79 л/100 км

Японският пикап Isuzu D-Max постави нов рекорд по ефективност, като по време Duramiles Fuel Efficiency Challenge 2024 успя да измине 2004 километра с един резервоар гориво. С това постижение той попадна в Книгата на рекордите на Малайзия.

Isuzu D-Max

Резултатът демонстрира впечатляващите възможности на дизеловите двигатели Isuzu. За теста бяха използвани три версии на модела- 1,9-литров 4x2 Auto Plus, 1,9-литров 4x4 Auto Premium и 3,0-литров 4x4 X-Terrain. Всички превозни средства са оборудвани с 76-литрови резервоари и двигатели Euro 4, като пътуват по реален маршрут между Тайланд и Малайзия, включително градски пътища и магистрали.

Постигнатият среден разход на гориво е само 3,79 л/100 км. Това стана възможно благодарение на оптимизираната аеродинамика, ниското тегло и ефективната трансмисия. Надеждността на резултатите беше потвърдена от Motorsport Association of Malaysia чрез запечатване на резервоарите и капаците на тестовите автомобили преди началото на теста.

Isuzu D-Max

По-рано D-Max доказа своята ефективност и в други държави, включително Южна Африка. Там пикапът успя да измине 1400 км от Йоханесбург до Кейптаун само с един резервоар.

fallback
  • #14
    РУК ( преди 6 месеца )
    Колкото китайските рекорди се правят в реални условия, толкова и този рекорд е постигнат с ежедневно каране.Въпроса е,че онова е пропаганда,а това е демонстрация, че с правилното каране и 100 годишната технология минава 2000км,като пропагандната "нова,недостижима,китайска".Ама тук един многопрофилник,под статиите за китайците си избива да плюе,че хибридите на тойота за такива километри само си мечтаеА сега веднага скочи колко нереален бил разхода на дизела.А китайския разход е много реален,нали
  • #13
    Опит в реални услови ( преди 6 месеца )
    Ето например сравнение между Land Cruiser 120 и последния модел 250.......LC120 тегло 2025кг, разход 10.5, пробег с едно зареждане около 820км, емисии 243гр.на километър.........LC250 тегло 2330кг., разход 12, пробег с едно зареждане 600км, емисии 288гр на километър.
  • #12
    Турбо ( преди 6 месеца )
    Колко е разстоянието от Добрич ( не живея там,само ти давам пример) до Солун,в двете посоки? Пътувам също до Турция и Италия.Колко километра са глоксовете до там и обратно?
  • #11
    Турбо ( преди 6 месеца )
    Имам разпознаване на знаците.Като превиша скоростта и почва да ми пищи сигнализацията.Настъпя осевата линия,пак пищи.Без ляв мигач не ми позволява да погледна напред при изпреварване. Автоматични фарове и чистачки.Тези екстри са отвратителни.
  • #10
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Наскоро правихме едно сравнение между техническите параметри на различни джипове през годините и се оказа че старите модели от преди 30 години дето са пълна механика и без DPF са средно с 5% по икономични и имат по ниски емисии. DPF улавят едрите частици (черния пушек) но иначе общия обем на отработени газовете е по голям при новите. Също и разхода на гориво най вече заради по високото тегло. Новите джипове са средно с 450кг по тежки от старите. Като плюс можем да кажем че са 30-50% по мощни.
  • #9
    Турбо ( преди 6 месеца )
    Засякох среден разход 4 л/100 на извънградско с Рифтъра,не позна Тесльо.Дизела получи ново Кади в началото на годината.
  • #8
    Маркетинг постановка ( преди 6 месеца )
    В реални условия е невъзможно да се постигне такъв разход! До сега аз не съм попадал на дизелов джип или пикап който да харчи по малко от 10л на 100. Особено когато е оборудван както трябва с метални брони, офроуд гуми за кал, лебедки и др. Всичко това добавя тегло и съпротивление. И освен това тези коли се ползват за работа и често са натоварени с инструменти и оборудване. Имаш студени стартове и през деня тръгваш и спираш по няколко пъти. Да не говорим какво става като закачиш ремарке.
  • #7
    Мда ( преди 6 месеца )
    до 5 - абе електрика! А нещо да кажеш, че *** дизел разби на пух и прах "рекордите" на тачените от теб китайски хибриди?!?! Що тръгна по опорките на антиелектриците, а твоите опорки си ги навря чак до панкреаса изведнъж! И то рекорд на пикап с *** дизел! Не посмачкан китайски седан с "оптимизирана" аеродинамика! Хайде първо виж ти какво възхваляваш и се кланяш и тогава дрънкай за другите,а?Господин електрика, дето при спешен случай върти ключа на дизела!
  • #6
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Х3 2.0 дизел 150кс, до морето и обратно 1 резервоар. Разход 5 и нещо. Нормално каране.
  • #5
    До 2 ( преди 6 месеца )
    Недей така! Сега ще те нападнат антиелектриците, чиято основна опорна точка е че средностатистическия дизел харчи точно 4,5 на 100. Дизелите на всички антиелектрици харчат точно ама точно толкова. Нито 4,4, нито 4,6. Ето например турбо със старата баничарка прави по 1000 км глокс на всяко изкарване на баничарката и му гори точно 4,5. С новия rifter сигурно ще падне с поне литър надолу. На Дизела баничарката която е на 750 000 км без никакъв ремонт за 8 години, продължава да харчи точно 4,5.
fallback
Последни