През годините някои германски автомобилни дизайнери осмелиха да се отклонят от нормата. Те дадоха странни автомобили на света.
От красиви ексцентрични форми - до неразбираеми характеристики, ето изборът на Autocar на най-необичайните дизайни, родени в Германия.
Най-странните германски коли в историята (ГАЛЕРИЯ)
BMW Z1 (1989)
Странно и все още е – малко хора разбират как Z1 изпълни своя номер на „ изчезващата врата “. В допълнение се предлага и с пластмасови панели на корпуса, които могат да бъдат сменени от червено на синьо с помощта на отвертка за по-малко от час. Харм Лагай е водещият дизайнер на Z1, известен най-вече с работата си в Porsche. Той оглавява екип ана Carrera GT, но също така работи и за Simca в края на 60-те години.
Странно и все още е – малко хора разбират как Z1 изпълни своя номер на „ изчезващата врата “. В допълнение се предлага и с пластмасови панели на корпуса, които могат да бъдат сменени от червено на синьо с помощта на отвертка за по-малко от час. Харм Лагай е водещият дизайнер на Z1, известен най-вече с работата си в Porsche. Той оглавява екип ана Carrera GT, но също така работи и за Simca в края на 60-те години.
Z1 никога не е бил предназначен да бъде конструиран като автомобил за пълно серийно производство. Той е създаден само за две години - време, което да позволи на BMW да преследва нови идеи. Неговият дизайн ще бъде пренесен в Z3.