През годините някои германски автомобилни дизайнери осмелиха да се отклонят от нормата. Те дадоха странни автомобили на света.
От красиви ексцентрични форми - до неразбираеми характеристики, ето изборът на Autocar на най-необичайните дизайни, родени в Германия.
Най-странните германски коли в историята (ГАЛЕРИЯ)
Melkus RS1000 (1969)
Излязъл от окупираната от Съветския съюз - Източна Германия, RS1000 е рожба на дизайнера и състезателен пилот Хайнц Мелкус. Той се вдъхновява, разбира се, от Ferrari 250 GTO. 1.0-литровият двигател на колата му не би могъл да стигне този на италианския жребец. Melkus започва да проектира автомобили през 1951 година, използвайки шасито на Volkswagen. През следващите три десетилетия - до 1986-а, проектира и произвежда много модели едноместни и спортни автомобили.
Излязъл от окупираната от Съветския съюз - Източна Германия, RS1000 е рожба на дизайнера и състезателен пилот Хайнц Мелкус. Той се вдъхновява, разбира се, от Ferrari 250 GTO. 1.0-литровият двигател на колата му не би могъл да стигне този на италианския жребец. Melkus започва да проектира автомобили през 1951 година, използвайки шасито на Volkswagen. През следващите три десетилетия - до 1986-а, проектира и произвежда много модели едноместни и спортни автомобили.
През 2006 година синът обявява повторно пускане на пазара, моделът е наречен RS2000. Произвеждан е от 2009 до 2012-а. И въпреки че запазва някои от характеристиките на RS1000, той бие повече на Lotus.