В един автомобилен свят, зависим от SUV моделите, които трябва да са еко, все повече отеснява мястото за чистокръвните офроуд коли.
Те са много малко на брой сравнение с разглезените си "братовчеди" по хубавите пътища.
А за капак държат по-високи цени. Но колегите от Gazzetta.it успяха да съберат наистина блестящи машини.
8 чистокръвни офроуд автомобила (ГАЛЕРИЯ)
Да се каже офроуд или Land Rover Defender е почти едно и също нещо, нали? Предлагат се три варианта: 90, 110 и 130, като всеки със собствени размери. 90 има три врати, елегантен и с несравним стил със своите завидни линии и пропорции. Той е дълъг 458 см, широк 200 см и висок 197 см, със само 297 литра багажно отделение, което може да се разшири до 1263. 110 е средата: 502 см дължина, с непроменени ширина и височина.
Предлага се и със 7 места, бензин или мек хибриден дизел, има 786 литра капацитет в багажното отделение. 130 е за тези, които търсят вече комфорт, производителност и простор със своите 8 места и дължина до 536 см.
Очевидно е пълно задвижване на всички модели, независимо от двигателя, а скоростната кутия е 8-степенна автоматична с еднакви редуктори.
5,0-литровият бензинов V8 се предлага в три степени на мощност: 426, 500 и 525 коня. Внимание - 90 има спортни характеристики със своите 5,2 секунди за достигане от 0 до 100 км/ч и 240 км/ч максимална скорост. Plug-in хибридът използва 2.0 турбо бензинов двигател с общо 300 к.с. благодарение на електрическата част. Това означава 50 километра автономност в 100% електрически режим. 3.0 дизелът е с три степени на мощност: 200, 250 и 300 к.с.
Списъкът по избор е почти безкраен, можете да го приспособите както сметнете за добре, затова няма да изпадаме в подробности за цените, тъй като тръгват от около 125 000 и минават 300 000 лева.
Но си струват парите с тези невероятни данни: пътен просвет от 291 mm, ъгъл на излизане от 40° за 90 и 110. Отпред на електрониката откриваме усъвършенстваната Terrain Response, системата, която се намесва, за да оптимизира шофирането на Defender за различни видове терени. И накрая са рафинираните въздушни окачвания.