IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

30-те най-скъпи нови коли, продадени в България през 2024

Четирите Mercedes AMG One за по 5 милиона лева всеки са само върхът на айсберга

На България понастоящем се падат едва около 0.08 процента от цялото население на планетата. Но пък у нас са регистрирани общо 1.45% от произведените за цял свят Mercedes AMG One. "Силвър стар", вносителят на Mercedes у нас, официално представи екземпляр от хиперавтомобила на 5 декември, но по информация на Automedia.bg това е всъщност не първият, а четвъртият AMG One у нас. Забележително постижение, като се има предвид, че автомобилът бе произведен в лимитирана серия от едва 275 бройки, и че стартовата цена е 2.5 милиона евро.
  
      
Mercedes AMG One
Mercedes AMG One - един от четирите в България
  
    
Събитието ни подсети да проверим кои са били най-скъпите нови коли, регистрирани у нас от началото на 2024. Само две уточнения: тук разглеждаме само нови коли, без да засягаме някои колекционерски машини, които вероятно биха надминали по стойност AMG One. Освен това в тези най-високи сегменти на пазара няма фиксирани ценови листи: в няколко от случаите, когато когато имаме информация за точната модификация, сме дали нейната стойност, а иначе е посочена приблизителната стартова цена за модела. От всеки модел сме класирали само най-скъпата версия.
  
       
30-те най-скъпи коли, продадени в България през 2024 (ГАЛЕРИЯ):


  
    

 

 

0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    инвестиция само в автомобили с история спечелили легендарни състезания и останали единични екземпляри произведени ръчно от известни ателиета и които да останат за поколенията всичко друго е ширпотреба за които дори няма пътища за да им се наслаждаваш и жизнена среда в която да се съхраняват има блогер MrJWW направи ревю на един гараж където подземията са пълни с инертен газ за да се предотврати стареене на мателиалите за съжаление 45+35 години безвъзвратно ни отделиха от света на автомобилите
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория ( преди 4 седмици )
    Е, то ако е купена с цел инвестиция, ще стои в някое правилно място. Наскоро чух, че и в наше село имало нещо подобно. Из Варна и София навярно също има. Не е лошо като идея за инвестиция, ако имаш правилните условие и не ти пука за парите. Защото не всеки автомобил става колекцинерски. От тези, дето са в тази статия, ми се струват само две коли - Форд-а и Мерцедеса. Другото ми се струва, че е взето за ползване.
  • #17
    2 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    инвестиции в ламарини с четири гуми които не знаеш кога ще изгорят и колко умен трябва да си за да дадеш 5 милиона лева за 10 кв.м. чакай да видим излиза по 500 000 лева за кв.м. с тези пари купуваш земя с площ 40 км. на 50 км. която остава за поколенията ти и никакъв катаклизъм не може да я погуби не случайно преди повече от век един мъдър човечец е посъветвал свой приятел да купува земя защото господ е прекратил производството и
  • #16
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Къде спят данъчните е единствения въпрос който ми идва на ум. И като се замислия, че голяма част от тези коли ги карат набори на децата ми, въпросителните стават още повече. Както някой е казал - София-жанейро.. не, по зле е, БГ-жанейро е цялата история.
  • #15
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 12 - Аз ще ти кажа, къде спят - спят по скъпи хотели в разни глокорти, защото ги водят за благодарност деца и съпрузи, че са им "помогнали", да започнат работа за 3-4-5 000 лева на месец, в ООД "Иван Тиквата и ГошУ Суплеса", на позиця, която не изисква и да се ходи на работа. Ди ю ундърстенд ми?
  • #14
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Умопомрачителни уводни слова в тази статия ....
  • #13
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Отврат ( преди 1 месец )
    идете в Швейцария; най-богатите карат най-малките коли.
  • #12
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Иван до 'не се ( преди 1 месец )
    За какви инвестиции и за какви антики бълнуваш? 90% от хората които "инвестират" в тези коли имат легални доходи не повече от 200-300 000 на година. Въпросът е къде спят данъчните.
  • #11
    4 rate up comment 13 rate down comment
    До 5 ( преди 1 месец )
    Брато, казва се Regera, не Ревера, и не е ново, а от 2020, купено на търг. Lamborghini Sian пък дойде през 2022, а не тази година.
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 1 месец )
    Пропуснат е и Рейндж Ровър СВР, който е към 200-300 хил. евро, а вече има няколко такива у нас.