IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-добрите модели на Stellantis при Тавареш

Португалецът се махна заради лоши резултати, но оставя не толкова лоши коли 

Приключението на Карлос Тавареш като главен изпълнителен директор на Stellantis приключи с оставката му на 1 декември. Португалският мениджър ръководи групата от нейното раждане, официално стана на 1 януари 2021-а.


Карлос Тавареш


Освен сериозните финансови проблеми и проблеми със заетостта, довели до ранното му напускане (договорът на Тавареш първоначално щеше да изтече през 2026 г.), все пак той остави индустриално наследство. Тоест, автомобили, които символизират неговото "Царуване".

Трябва също да се отбележи, че по време на Тавареш - групата Stellantis сключи споразумение с китайския гигант Leapmotor. Последният прави модела T03 в завода на групата в Полша. Така че сигурно ще има тепърва спорове около приноса на португалеца.


Най-добрите модели на Stellantis при Тавареш  (ГАЛЕРИЯ)


 
 

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 1 месец )
    Молим минусаджиите да ни отворят очите, че още не се сещаме за добрите модели на Стелантис.
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Who Cares ( преди 1 месец )
    Ne biah chuval za dobri modeli na Stelantis! Blagodaria, che mi otvorihte ochite!
  • #7
    10 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    До 6 - огромна част от автопроизводителите се управляват от "оптимизатори" които всъщност хабер си нямат от коли и клиенти.Гледат само таблиците с пасив и активи,но не виждат,че техните заплати всъщност са най-големия пасив.Като се добави партийната линия и измамните резултати на разни скъпи агенции които ползват,а те горките само четат коментари из социални медии на многоникови ел.зомбита които крещят един за 100 000 колко много искат електрички - провала е предвидим.
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    5-ти, Тавареш направи една оптимизация на разходите и превърна ПСА във ФВ - една платформа и отгоре според бранда, точно както казваш. Като цяло няма лошо в оптимизация на разходи. Но се получи тоно, както са казали - икономията е майка на мизерията. Различните марки загубиха своята идентичност. Не че при ФВ е много по различно положението, не успяха да ги позициониарт правилно и те проблемите им се натрупаха. В допълнение и полит конфликите им повлияха доста, заиграването с е-модели..
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    ТАвариш,няма нищи общо с Тонале!И благодарение на това все пак модела се продаваеш и продава сравнително успешно.Микроавтомобилите се превърнаха в пълно фиаско и повод за подигравки.Най-големия успех който постигнаха е безброй иронични мемета!Останалите модели, всъщност са един модел с различни ламарини!Това е най-голямото наследство от този прехвален меринджей!Да сменя фарове,ламарини и емблеми,с което отврати всички феновете на всяка една марка в групата!
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    До 1 - Всички без Alfa Romeo Tonale са PSA. Tonale е на платформа на FCA - няма Пежо с тази платформа.
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Сериозно ли тези модели сте избрали :D
  • #2
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Няма такива модели. Убиха си 6ц мотори, след това скопиха 2.2 ХДИ (един от малкото им добри) до 2.0 (180кс, куц кон)..и за капак и него го скопиха до 1.5. Бензините им и те така до 1.2 или 1.6. Бавни ск.кутии...и това като за начало. 508 от прекрасен автомобил го направиха по тесен от 3-ка БМВ... Моооже би 308, но и там със задръжки. Ситроен също го съсипаха след С5...и ..т.н
  • #1
    16 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не знам за Фиат 600, но всички останали коли са Пежо. Да са добри, колко да са добри. От личен дългогодишен опит с Пежо, мога да кажа че са много посредствени коли, но преди поне бяха евтини и покупката им имаше някакъв компромисен смисъл. С новите цени на г-н Тавареш, няма никаква икономическа логика в купуването на Пежо (оригинално или преоблечено), и като гледам все повече хора мислят така предвид краха в продажбите им. Намаление на цените от 20-30% би помогнало