IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Китай сравниха BMW i5 с най-добрите местни EV

50 електрически автомобила бяха тествани в реални условия

Новото BMW i5 беше сравнено с електрическите модели на Geely, Xiaomi и Changan в тест, проведен при реални условия в Китай, съобщава изданието Autohome, което публикува и резултатите от изпитанията.


електромобили


Общо 50 нови продукта за местния пазар участваха изпробвани в „енергиен супер тест“. Той се провежда в две температурни зони - с умерен климат близо до Пекин при +10℃ и в студения район Хулун Бюир при -15℃. Експертите сравниха пробега, консумацията на енергия, скоростта на зареждане и други характеристики при реални работни условия.

Засега са готови резултатите от тестовете при +10℃, тоест по стандартите на електрическите превозни средства условията са близки до идеалните. Единствените чуждестранни автомобили в класа на седаните бяха BMW i5 във версията eDrive35L с дълга база и Tesla Model 3. Съперниците на „германеца“ и „американеца“ бяха Xiaomi SU7, Stelato S9, Geely Galaxy E8, Lynk & Co Z10, Changan Qiyuan A07, Jiyue 07 и IM L6.


BMW i5 Тест драйв


Баварският седан стана най-добрият по отношение на разликата между реалния и декларирания резерв на мощност - постигната автономност беше 566 км в сравнение с декларираните 567. Въпреки това, по отношение на скоростта на зареждане от 30% до 80%, седанът BMW i5 се представи по-зле от почти всички конкуренти. Германецът се нуждаеше от 30 минути, докато при лидера Geely Galaxy E8 времето беше 23 минути. Всички останали модели показаха времена от 25 до 28 минута, но Changan Qiyuan A07 се провали - цели 51 минути.

По отношение на консумацията на електроенергия BMW i5 отново е сред най-добрите - резултатът е 13,65 kWh/100 км, което е трето място след Tesla Model S (11,56) и Stelato S9 (13,22). Но по отношение на общия пробег, баварският седан е в дъното на списъка - 566 км, което е по-лошо от Changan Qiyuan A07 (569), Geely Galaxy E8 (584), Lynk & Co Z10 (681), Stelato S9 (717) и Xiaomi SU7 (737). Тестовете при минусови температури ще се проведат през декември.


0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 5 ( преди 13 минути )
    Ако се сменят условията и шофьорите, bmw-то пак ще прави най-малкия пробег а xiaomi най-големият. Надявам се да си съгласен с това.
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Инфо ( преди 53 минути )
    Отваряте тубата и пишете в търсачката, ElectroCars Rus, Вътре има много тестове на китайците преведени на руски. Сигурно някои ще скочат, защо не са в оригинал. Китайският не ми е силен, за това. Има много числа и статистика.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 59 минути )
    4-ти, защо да няма значение декларирания?!? Обявяват ти например, че може да изминеш 800 км а минаваш 550км -има разлика, нали? Много хора не са запознати с резултати от тестове, гледат инфото на производителя, като избират кола.Като гледам разликата в зареждането е по-*** от една цигара време или кафе. "Реалния" пробег зависи от много фактори- външни и вътрешни в колата , като шофьора например:)
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 3 ( преди 1 час )
    А има ли значение колко е декларираният, след като са направили тестове на реалния? За тебе като клиент, кой от двата пробега е по-важен? На кой от автомобилите пробегът не ти харесва за дълго шофиране? А времената за зареждане?
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    2-ри, основния фактор е капацитета на батерията. Но защо не са обявени даните за разликата между декларирания и отчетения пробег при другите автомобили?!? При БМВ разликата е само 1 км!
  • #2
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Сега нека културните господа, културно да обяснят разликата в пробега без да се заяждат и обиждат? Как така на един и същ маршрут BMW прави 566 км, а автомобилът на производителят на телефони който преди няколко месеца започна да правя автомобили изминава 737 км? Пак ли ще обвините китайските стандарти за пробег? Питам съвсем културно и моля за културен отговор. Благодаря предварително!
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    "... участваха изпробвани в енергиен супер тест. "!?