IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те електромобила с най-голям пробег

Седем от тях изминават над 700 км с едно зареждане

Все още, а и най-вероятно завинаги, електрическите автомобили ще бъдат свързани на първо място с максимата - колкото повече, толкова по-добре. Или, колкото по-голям пробег производителите ще предложат на клиентите, толкова повече бройки ще разчитат да продадат. В момента нито един сериен електромобил не може да се похвали с пробег над 1000 км с едно зареждане, но тази психологическа граница много скоро ще бъде премината.

След първите регистрации на Audi A6 e-tron, експертите от Insideeevs осъвремениха класацията си на електромобилите с най-голям пробег, продавани в Европа, по цикъла WLTP. Седем модела в Топ 10 могат да се похвалят с над 700 км с едно зареждане, а останалите три са много близо до тях. Това разстояние означава седем часа по магистралата със средна скорост 100, което вероятно е повече, отколкото мнозина искат да направят без почивка. След 30 минути зареждане са възможни над 400 км с най-добрите модели.


Кои са тези електромобили - вижте в галерията:

0 от 500
  • #47
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 4 дни )
    Та стига сте го мислили от своя гледна точка, защото много хора могат да си позволят, и много стигат до същото заключение като мен, затова и новите фейслифт модели на Тесла ще се продават изключително добре, без значение какво мислите вие!!! Тесла предлагат изключително добър пакет за парите си в сравнение със всичко друго в този ценови диапазон - не е трудно да се стигне до това заключение!!! А вие продължавайте да говорите празни приказки и да мечтаете
  • #46
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 4 дни )
    Сега вече идва момента да си признаете повечето коментиращи тук....Ако някой от вас търси нова кола до 80хил лв....ще обмислитв ло Тесла модел 3??? Предполагам повечето са далеч от мисълта за нова кола, и затова бълвате невярна информация, защото не сте си направили сметка кое е по-игодно!!! Разбира се има го и момента на липса на представителство на Тесла в БГ, също липсват добри оферти за 3-4 годишни договори. Па и автокаското скъпо......Просто е скъпо и не е за всеки
  • #45
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Еми, хубуу, вземи си я Теслата тогава. Само след 4 години ни кажи какво е станало при лизинговата компания, когато трябва да си я вземе обратно. Херц правеха подобни сметки преди няколко години, ама вече не ги правят.
  • #44
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 4 дни )
    Договора на моята королка свършва след 10 месеца и вече почнаха от Тойота да ме омайват с добри оферти....Е най доброто което могат да предложат за базова Корола комби е 440 паунда на месец - към това всеки месец 60 за сервиз + около 220 за гориво. 700 паунда месечно за смотана назова Корола!!! Ха ха ха ха. Тесла за същите условия 400 на месец за колата, няма сервиз + ток най много 50 на месец, защото ще зареджам free на работа. Както казват тук The Tesla is No brainer!!!
  • #43
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 4 дни )
    40ти...в УК Сивик с панорамен покрив е 39805 паундс, а базов Модел е 39990 паунда. Сивика за 4 години и 100хил мили(160хил км) сщза моите нужди за сервиз ще ми струва около 3400 паунда + около 12500 паунда за гориво. За Теслата сервиз около 500 паунда (смяна на спирачна течност, антифриз и почистване и смазване на спирачки) + не повече от 3000 паунда за ток. Сивика имат 6.9% лихва а Тесла 0% към месечната вноска. Коя кола е по-добрия избор за 4 годишен договор/100хил мили???
  • #42
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 40 ( преди 5 дни )
    Не знам само на мен ли ми се струва, че на чичо Кольо месечната вноска за автомобила плюс обслужване и зареждане ще му е по ниска ако си купи Тесла, отколкото honda-та. Тоест Теслата В случая е по-евтиния автомобил.
  • #41
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Ganio иска да му дими и да си трови децата с Евро 3, 20 годишен дизел.
  • #40
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Еми, хубуу, айде да клъвнем на плоската стръв - кво е по-лошото на една Хонда Сивик например от Модел 3? С панорамен покрив и ускорение от "цели" 8 секунди струва под 40 хил евра с ДДС. И сега ще се почне, "ама Теслата няма обслужване и можеш да я зареждаш на нощна", което е вярно, но донякъде.
  • #39
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 5 дни )
    38ми чудиш се вече какво да кажеш, а.....Нищо друго не ти идва на ум явно. Чичо Кольо си е Чичо Кольо!!!!
  • #38
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 5 дни )
    В УК колите масово се взимат с 3 - 4 годишен договор, след което я връщаш и взимаш нова ако искаш де....моце да си я задържиш.Много по-добра оферта е така защото 1во изплащаш около 60% от колата за 4 години, 2ро не му мислиш какво се случва с тази кола след 4тата година. Моята Корола е с договор за 36 месеца и като включа всичко което плащам - гориво, обслужване, вноска.....Тесла предлагат много по-изгодна финансова оферта. Особено след като мога да зареждам безплатно ток на работа.