IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota продава повече автомобили, отколкото произвежда

Най-голям спад отчитат заводите в Китай и САЩ

Toyota продължава да намалява производството на своите автомобили по света. Най-голям спад в производителността се забелязва в автомобилните заводи в Китай и САЩ. Подобна тенденция се запазва вече девет месеца от началото на годината, съобщава Ройтерс 
.

Toyota


В същото време марката е продала над 903 000 автомобила през октомври, което се превърна в рекорд за втория есенен месец. Така продажбите на моделите на японската марка са се увеличили с почти процент и половина спрямо същия период за миналата година.

В американския си завод Toyota намали производството с 13 процента. Според ръководството на компанията ситуацията е свързана с четиримесечния престой на конвейерите, на които се сглобяват всъдеходите Grand Highlander и Lexus TX. Спирането бе причинено от неизправни въздушни възглавници.

Очаква се специалистите да върнат поточните линии към предишния им капацитет не по-рано от януари следващата година. В Китай пък, поради жестоката конкуренция с местните производители, обемът на производството е намалял с девет процента. В същото време спадът е 13 процента в Тайланд и осем процента в родината Япония.

А Япония е много важен пазар за Toyota. Страната на изгряващото слънце представлява почти една трета от обема на глобалното производство на Toyota. В допълнение марката бележи спад в производството си и на други пазари. В Европа и в Мексико темпът на сглобяване намалява с два процента.


0 от 500
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Случайно прочел ( преди 1 месец )
    Когато ти се повреди колата, можеш ли да я поправиш с едни клещи, отверка, тел и парче проводник!?
  • #30
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 1 месец )
    Относно ускорение, пътно поведение, ектри и комфорт......определено не си карал нова Корола 2л хибрид. Опитай една, ше вземе да ти хареса и да искаш една. Беше обявена за кола с най-добра (комфортна) "возия" (както казваме ние в класа си през 2019 - silky snooth ride каза един журналист.Тойота беше първата марка кола която през 2019та въведе във всичките си модели (дори и базови без да се доплаща допълнително) активен круиз контрол, следене на лента, задна камера, итн..
  • #29
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 1 месец )
    Следващата ми кола няма да е Тойота обаче - наистина са прекалено високи цените в момента и Тесла има много повече смисъл, както вече съм казвал, ако си следил "горещите" коментари под друге статии.......ха ха ха
  • #28
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 1 месец )
    Съгласен съм, не са перфектни Тойотките - същата е и моята Корола. Първоначално като я купих даже почти я мразех, заради шума на магистралата, но....сложих и шумоизолиращ материал, смених и говорителите, добавих някоя екстра сам тук-там и сега вече е доста добре за нуждите ме - колата се кара много. Икономична, никакви проблеми и странични разходи за 90хил км. Спирачките трябва да се почистват и смазват веднъж на 2 години и никакви проблеми- това е от не честата употреба ако разбираш от хибриди
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 1 месец )
    Предполагам нямаш моя опит и карани километри 25ти. Аз имам няколко х 100хил километра навъртяни. 3 коли са ме оставяли на пътя 2 френски и едно БМВ. Френските 1та съединител в движение се чупи и заседна на 3та и умря, а другата и умря бензиновите помпа в движение!!! БМВто динамо то умря в движение и колта спря. Като се замисля май не съм виждал аварирала Тойота - то даже има и такава реклама, предполагам не случайно
  • #26
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    И понеже кола на пътя не оставя от 40 г., колко трябва да си неостър, за да жертваш ВСИЧКО в една кола заради едната лъжлива надеждност? Возия, обезшумяване, комфорт, ергономия, пътно поведение, мощност, спирачки, екстри, материали - всичко? Тойотка изостава във всички тези неща до напълно недопустима степен. Дори само спирачките да бяха? Що за ииддииоотт трябва да си, за да монтираш УМИШЛЕНО слаби и прегряващи спирачки, за да си сложи компанията 20 долара повече в джоба?
  • #25
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Очакват надеждност - получават смъртоносен отпаддък. Убива както с ниската си сигурност, така и с безнадеждно лошия инженеринг. Съжалявам, че трябва да го чуеш от мен, но кола на пътя не оставя от има-няма 40 г., без значение от марката. Оставяха руските, които бяха базирани на западни модели от 60-те години и бяха "подобрени" и сглобявани от пияни вааттеннки.
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 1 месец )
    Чичо Кольо е карал много марки коли - собствени и служебни - руски, немски, чешки, френски, корейски и японски. По едно време ги сменях на 6 месеца за кеф, да пробвам нещо различно. Имал съм 3 Тойоти в бензин, и в момента карам Корола хибрид и от опит извода ми е, че с Тойота винаги съм имал най-малки разходи за кола. Скучни коли са, но никога, ама абсолютно никога не са ме оставяли на пътя и не съм имал сериозни проблеми с тойотките. За това и се продават много - хората очакват надеждност
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    R ( преди 1 месец )
    Понеже феновете на Тойота попитаха- Тойота Авенсис 2008 2.0 дизел- Тойота Авенсис 2015 2.0 дизел -Тойота Камери 2021 2.5 хибрид Всичките служебни, всичките от нови и всичките - ***.Никъде другаде не са ми казвали в сервиз - " Е какво да направим за спирачките, те така си тропат!"
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гунди ( преди 1 месец )
    Понеже в T И M ауто ми откраднаха части от колата и сложиха стари, спрях да карам тойота.