IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те електромобила с най-голям пробег

Седем от тях изминават над 700 км с едно зареждане

Все още, а и най-вероятно завинаги, електрическите автомобили ще бъдат свързани на първо място с максимата - колкото повече, толкова по-добре. Или, колкото по-голям пробег производителите ще предложат на клиентите, толкова повече бройки ще разчитат да продадат. В момента нито един сериен електромобил не може да се похвали с пробег над 1000 км с едно зареждане, но тази психологическа граница много скоро ще бъде премината.

След първите регистрации на Audi A6 e-tron, експертите от Insideeevs осъвремениха класацията си на електромобилите с най-голям пробег, продавани в Европа, по цикъла WLTP. Седем модела в Топ 10 могат да се похвалят с над 700 км с едно зареждане, а останалите три са много близо до тях. Това разстояние означава седем часа по магистралата със средна скорост 100, което вероятно е повече, отколкото мнозина искат да направят без почивка. След 30 минути зареждане са възможни над 400 км с най-добрите модели.


Кои са тези електромобили - вижте в галерията:

0 от 500
  • #28
    2 rate up comment 6 rate down comment
    До 26 ( преди 6 часа )
    Ето че е полезно да се четат статии и тук. Досега ми липсваше логиката на антиелектриците за да са такива. Отдавах го на страст към ДВГ. На някакъв фетиш. Но скорошната статия ми отвори очите, че всъщност антиелектриците изпитвате СТРЕС при всеки опит за МИСЛЕНЕ. Е то голям СТРЕС да си включиш автомобила в гаража за 50 хиляди евро който си купил за да си държиш Toyota corolla за 10 000 лв в него и да МИСЛИШ среднодневните 21 км за колко минути ще се заредят. Или седмичните 150 км. СТРЕССССС
  • #27
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Летен пек ( преди 6 часа )
    на зарядната се потят намусени електричари с запек и чакат да заредят,ако има свободни колонки.На бензиностанцията едни усмихнати хора зареждат за минути.Летен глокорт,електричари се чудят къде да заредят,един чака репатрак.Планински път,електричари се оцъклил от притеснение дали ще му стигне заряда.По натам друг размахва кабела с надеждата някой да му прехвърли ток или да разпъва фотоволтаичните панели.
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 часа )
    Абе, аутokoмедианти, какво нецензурно има в мерната единица "пиko", че я цензурирате? Защото на жаргон е вид наркотик ли, да ви...?
  • #25
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 часа )
    Кольо и Летерната са стрийтрейсъри и затова все ускорението им е на уста. И са планировчици. Всеки ден и всяко пътуване са планирани и зареждането с гориво е изчислено до последния електрон и *** секунда. При тях има само усреднени стойности и нямат нужда да се занимават с обезпечаване на върховите натоварвания. "Redundancy" е трудно понятие дори и за живеещите в ЮК. Но, най-забавното е как нито един от двамата не си е купил електричка, било и Тесла. Дори и Вселената остава безмълвна пред това
  • #24
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До 24 ( преди 9 часа )
    Ускорение под 6 сек или панорамен покрив не са ключови параметри за решение за закупуване на автомобил. Не е лоша колата, но аз лично не харесвам липсата на какъвто и да е дисплей пред очите на водача, липсата на механични превключватели, включително за мигачи и предавки. Освен това, сглобката не блести с качество и колата изглежда раздрънкана за само 2-3 години експлоатация - ламарини, уплътнения, окачване...всичко започва да те дразни, да скърца и тропа.
  • #23
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 16 часа )
    Ама понеже ми е скучно хайде да ви дам тема за обсъждане - не че не съм питал вече.... Коя чисто нова кола до 42.5хил евро предлага всичко или дори повече от това което предлага новата базова Тесла Модел 3???Ускорение под 6 сек, супер тиха, много практична, добра возия, стъклен покрив, всички седалки кожени и отопляеми, предните и охлаждат, изключително добър софтуер, 0лв за обслужване...... Вие сте!!!
  • #22
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 16 часа )
    А зареждането на електричката в повечето случай ше се случва докато пазарувате, пиете кафе с приятели или спите - въобще няма да ви се налага да ходите до бензиностанция!!! Разбира се има изключения - когато ходите до Резово ще си направите малко по-дълга почивка сравнение с кола с ДВГ!!! Ама то до Резово се ходи на почивка така или иначе - 5 или 20 минути....на кой му пука!!! Обаче ако работиш, бързаш и караш дълги разстояния всеки ден, разбира се електричката не е добър избор!!
  • #21
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 16 часа )
    Пичуи, както винаги дискусията ви е на грешна тема. Няма никакво значение колко КМ може да мине една кола, без значение Ел или с ДВГ - някой спортни коли например не минават и 300км с пълен резервоар, и хората ги купуват въпреки че са безумно скъпи и не практични!!!! Проблема ви е че електричките са все още скъпи, и ако не можеш да я зареждаш в домашни условия не е много далавера!!! Нищо друго лошо не виждам в електрическите коли. Бързи, Тихи, евтини за поддръжка и каране, практични, итн....
  • #20
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 17 часа )
    В София вече доста често се срещат електрички, а димилниците са на изчезване!
  • #19
    3 rate up comment 6 rate down comment
    До 17 ( преди 17 часа )
    трябва да си изпускан по глава като малък да даваш 50000евро+ за скoпeни ел.талиги ! Засега ще си храня ти дела още две-три години докато паднат на 4-5 000 да си ги купим от изпусканите по главата дето ги купуват днес и няма да има на кого да ги продадат, защото няма търсене на електромобили втора ръка , защото всеки интелигентен инженер по ДВГ знае, че след три-четири години батерията е за смяна дори да не я карана.