IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шофьорите на EV са по-интересни на момичетата

Изследване на Ford разкри и други любопитни факти, свързани с електромобилите

Момичетата са много по-склонни да се съгласят да отидат на среща със собственик на електрическа кола, отколкото с човек, който кара обикновена кола с двигател с вътрешно горене. Това твърди Ford, като се позовава на свое изследване, което обаче е само за Азиатско-тихоокеанския регион.


Ford Capri


„Инициирахме това проучване, за да разберем по-добре как потребителите възприемат електрическите превозни средства. Какво ги привлича, какво ги тревожи и какво може да ги подтикне или спре да купуват“, коментира Кей Харт, президент на Global Markets Group на Ford, която обхваща Австралия и Нова Зеландия, АСЕАН, Северна и Южна Африка и Близкия изток.

Проучването на Ford е установило, че хората по света имат силен интерес към електрическите превозни средства, но остават предпазливи по отношение на проблеми като инфраструктура за зареждане и дълготрайност на батерията.

Две трети от респондентите описват електрическите превозни средства като „забавни за шофиране“, „готини“, „спортни“ и дори „лесни за шофиране“. Близо 50% съобщават, че са се возили в електрически автомобил като пътник, а 35% съобщават, че са го карали.

По-голямата част от респондентите изразяват желание да се срещат с човек, който кара електрически автомобил. Повече от 3/4 от анкетираните в Южна Африка, Тайланд, Филипините, Виетнам и ОАЕ биха избрали електрически автомобил пред автомобил с двигател с вътрешно горене, за да направят добро първо впечатление; само 57% и 48% съответно от австралийците и новозеландците биха направили същото.

Повече от половината описват собствениците на електрически превозни средства като „екологични“, „далновидни“ и „разбиращи от технологии“. Повечето участници са съгласни, че една електрическа кола ще им спести пари от бензин, но се притесняват, че сметките им за електричество ще се повишат.

Респондентите като цяло отбелязват липса на информация за обществени станции за зареждане в близост до домовете им. Повече от 3/4 вярват, че електромобилът е толкова безопасен при катастрофа, колкото и превозното средство с двигател с вътрешно горене. Повече от 1/4 от анкетираните обаче смятат, че електрическите превозни средства и станциите за зареждане не обичат екстремните температури.

Мнозина също така твърдят, че ще бъде „по-вероятно“ да купят електрическо превозно средство, когато пробегът се подобри, поддръжката стане по-евтина и инфраструктурата за зареждане се подобри. Животът на батерията също сочен като ключов фактор.


0 от 500
  • #29
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До PLAID ( преди 1 месец )
    Ти ако разчиташ колата да доведе жената до екстаз, явно си доста неможещ. И какво като слушаш Spotify, ще ти порасне нещото ли. Ако изобщо имаш. До къде си се докарал - колата да спечели мацката, вместо ти да я впечатлиш. Доказателство, че това еко мобилистите сте изплискали легена тотално
  • #28
    9 rate up comment 2 rate down comment
    До лудория ( преди 1 месец )
    Когато на един мъж не му остава друго, за да си намери свястна жена за която да се ожени, освен да си купи автомобил с който да я привлече или пък свестните жени се привличат единствено от автомобила на мъжа, положението въобще не е добре. Нито за мъжа, нито за света като цяло! Винаги ще има по-лъскав автомобил от твоя. Това е рецепта за НЕуспех с жените.
  • #27
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Лудория ( преди 1 месец )
    А за младежа с Тесла, само да спомена че дори френските автомобили вече доближават границата от 80 000 бона. И какво - караш ново Пежо и вече си интересен на всички булки из квартала?! Освен това звукът, който излиза през ауспусите все още кара всички да се обръщат, докато звука единствено от гуми ме кара да се обърна, за да не ме блъснат случайно... ;)
  • #26
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 1 месец )
    Я да направят едно проучване в България и всичко живо да си купува S класи и БМВ-та, защото това харесвали случайната бройка елементарни булки, за които колата е признак на нещо, различно за придвижване от точка А до точка Б. Разбира се, че има и хора, за които автомобилът е удоволствие, но не са много и дори не ги интересува какво си мислят булките за колите.
  • #25
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Наскоро имаше проучване какво жените харесват и мъжете. Първите 4 бяха ММА, татуировки, BMW M3 и пушене...да, но не. Истинските 4 са четене на книги, владеене на чужди езици, владеене на музикален инструмент и готвене. Вие, които искате да сте мъже, си карайте газовите камери. Ние, които вече сме и нямаме проблем с жените, ще си караме каквото искаме.
  • #24
    3 rate up comment 8 rate down comment
    До 19 ( преди 1 месец )
    Разбира се че след 18:00 . Всеки технически и икономически грамотен човек знае това. Само антиматематик би направил нещо различно. За да гарантират шест хиляди цикъла или 10 години на живота на батерията, то тези батерии се зареждат и разреждат за два часа. Всеки с две мозъчни гънки ще продаде енергията в най-скъпите два часа от денонощието - вечерния ПИК. До преди два месеца бяха 0% процента след залез. Започнаха с 1%, а вече са 3% за по-малко от два месеца. Сам смятай кога ще станат 100% с АЕЦ
  • #23
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 21.Карам дизелова кола евро 6 с Адблу.
  • #22
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "...екологични, далновидни и разбиращи от технологии..." - край на цитата! И тук вече се задушавам от смях! Хората са изперкали тотално и масово, направо масивно са си тотал щета. Няма какво да коментирам повече. Пълна дезориентация на модерната младеж - и техническа и сексуална и ментална.
  • #21
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Грета тротинетката ( преди 1 месец )
    До 20ти.На моят чекист електрика митбъстъра не му действа.Само му се натопорчиха ушите.
  • #20
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Изследване: Проблемът със замърсяването с азотен диоксид в София се задълбочава...26 ноември 2024 ....замърсяването на въздуха в София с азотен диоксид (NO2) за последните 3 години показва, че проблемът на столицата с този токсичен газ нараства...По-високи концентрации на NO2 се наблюдават в близост до натоварени улици и булеварди. Само по себе си наблюдението потвърждава разбирането, че основен източник на емисиите са автомобилите с ДВИГАТЕЛИ С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ и най-вече дизеловите.