IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Топ 10 на колите, които се провалят на технически преглед

Те са от първото десетилетие и логично - заобикаляйте ги при покупка втора ръка

Това е топ 10 на автомобилите, които е най-вероятно да се провалят при техническия преглед. Разкрити са от британското издание на This is Money. Средният процент на преминаване на ГТП във Великобритания е 71,8 (15 535 112 годни от общо 21 642 614 коли) пътнически автомобила, направили го от раз.

Те представляват малка част (около 0,1 процента) от превозните средства, тествани всяка година. Но в списъка има някои популярни модела, най-вече от началото на века.


Топ 10 на колите, които се провалят на технически преглед (ГАЛЕРИЯ)
 


 

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ха ха ( преди 30 минути )
    Кенефът на VW ( пред затваряне) по-надежден от Пежо, голям смях...
  • #5
    9 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 3 часа )
    15-25 годишни коли и то в западна Европа. Ясно е, че са на хора които не могат или не искат да инвестират пари колите им да са в изрядно състояние. Техническия преглед е оценка на собственика и сервиза на който се е доверил, а не за марката и модел автомобил. Съвети от рода "бягайте от тези коли" на база статистика от технически прегледа са доста плоски!
  • #4
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 часа )
    Предполагам, че става дума за износени накладки и изгорели крушки, защото ако е нещо друго, щеше да пише, че въобще не минават преглед, а не че ги връщат първия път. Което потвърждава тезата на колегите #2 и 3.
  • #3
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Лигично ( преди 9 часа )
    Теста показва на кои коли собствениците най-малко се грижат за колите си
  • #2
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 10 часа )
    Има и друг момент. Евтини коли се купуват предимно от хора с малко пари. Търсят се икономии отвсякъде. Евтини части, консумативи, сервизи...За десет години е нормално такава кола да се скапе. Един премиум автомобил, купен от лекар, примерно, е по-вероятно да се ремонтира само във фирмени сервизи с маркови части и консумативи...
  • #1
    27 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 часа )
    Ако една кола не се поддържа, няма как да мине преглед от раз. Независи нищо от марка и модел, а от мерака на собственика.