IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BYD отбеляза пускането на 10 милиона електрифицирани коли

Юбилейният автомобил е седанът Denza Z9

Китайският автомобилен гигант BYD достигна важен крайъгълен камък с пускането на своя 10-милионен автомобил с т.нар. „нова енергия“ (NEV). Тази категория включва електрически автомобили и хибриди.


BYD


Това е изключително постижение за компания, която започва своята дейност през 1995 година, като малък производител на батерии и за по-малко от 30 години се превърна в световен лидер на пазара на електрически превозни средства.

Юбилейният автомобил беше седанът Denza Z9, официално представен на автомобилното изложение в Гуанджоу през 2024 година. Колата беше предадена на Фън Джи, главен изпълнителен директор на Game Science, компанията зад популярната видеоигра Black Myth: Wukong.

Партньорството между BYD и Game Science включва използването на технология BYD за цифрово съхранение на културни артефакти. А иначе Denza Z9 се предлага както в хибридна, така и в изцяло електрическа версия.

Началната цена на автомобила е приблизително 41 700 евро. Той се захранва от технологията e3 на BYD, опростена версия на тяхната премиум платформа e4, изградена върху архитектурата Xuanji.


0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино яйцеклетчо ( преди 4 часа )
    Искаш ли да се обзаложим че фотоволтаичните централи ще продължат да дават ток към мрежата и часове след залез слънце? Нали беше физически невъзможно и основна твоя опорна точка? Упс, няма топки за обзалагане. По-скоро знаеш, че съм прав но истината отново не ти харесва. Точно както при електромобилите, промяната няма как да стане от днес за утре. 60% годишен ръст, означават че днешните 20% в облачен ноемврийски следобед, ще станат 32% догодина, 51 процент 2026 ; 81% 2027 131% 2028 бавно ли е?
  • #15
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино антиматема ( преди 4 часа )
    Нали до скоро се опитваше да ми обясняваш че при 50% дял на фотоволтаиците по обяд, среднодневно било 1% през зимата и три процента през лятото сметнато по средноаритметично на процент на променлива? Тези 10% днес в края на ноември към зимните един процент или към летните три процента ги притесняваш като верен отговор, предположения че аз тогава твърдях за 8% средно за годината? Спомняш ли си че беше само преди година и нещо? Виждаш ли огромната разлика от 60% годишен ръст?
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 5 часа )
    ЕСО 15 ч ФЕЦ 19,98%.Колко ще е средното производство от ФЕЦ за 24 часа.Под 10%.
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 5 часа )
    Той Теслю не признава средните стойности.За него фотоволтаиците работят на 100%,24 часа,365 дни годишно.
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 6 часа )
    Ха-ха, наистина ли се ловиш на тия пропагандни мантри? "..да захранва повече от 250 милиона домове.." Това е вярно за юни месец по обяд. Само че декември през нощта токът за тия 250 милиона домове ще идва изцяло от ТЕЦ-ове на въглища с 1200грСО2/кВтч. И накрая, средно за годината пак 750грСО2/кВтч.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 6 часа )
    Абе Тротинет, за кой път да ти обяснявам? Един хибрид пести 25-30% спрямо ДВГ. Електромобилът дори с нулеви емисии да е, пак емисиите на 5 хибрида са по-ниски от на 4 ДВГ и 1 електромобил. Т.е. няма как да е над 5:1. Да, ама електроомобил с нулеви емисии няма, защото още при производството е с 10 тона напред заради батерията, така че реално 3:1 при ток от ВЕИ с 50грСО2/кВтч, а при 750 грСО2/кВтч, като в Китай, емисиите от електромобил и хибрид са 1:1.
  • #10
    0 rate up comment 2 rate down comment
    От сиенен ( преди 6 часа )
    Страната изгражда две трети близо 339 гигавата от слънчевите и вятърните проекти в световен мащаб. Това би било достатъчно, за да захранва повече от 250 милиона домове, почти двойно повече от броя на домовете, които съществуват в САЩ. Това е в допълнение към вече изградените 758 гигавата вятърни и слънчеви мощности, според Global Energy Monitor . Докато много западни нации си поставят амбициозни цели за намаляване на климата само за да ги пропуснат, Китай има тенденция да не обещава
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 5 ( преди 6 часа )
    Ето ти малко по-прясна информация от преди 3 дни "Trump might nix America as a climate tech leader. 5 charts show China winning that raceBy Ella Nilsen and Hien An Ngo, CNN 5 minute readPublished 4:00 AM EST, Mon November 18, 2024" статия написана по поръчка на китайското правителство любезно публикувана в CNN
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 5 ( преди 6 часа )
    Господине който си хвалите пръдните, това ли успяхте да изпърдите този път? На аргументът ми че тази година за първи път се наблюдава намаление на емисиите в Китай, защото само тази година са инсталирани възобновяеми източници и батерии към тях, които осигуряват енергия за 250 милиона домакинства, които са в повече отколкото домакинства има в САЩ, ми даваш статия цитирам This page was first published in June 2020 and last revised in January 2024.. наистина ли ще ме целиш с опорки от миналото?
  • #7
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Именно де ( преди 6 часа )
    Ако можеше да четеш между редовете, щеше да се сетиш за кое време говоря след като в света е имало по-малко от 1 милион електромобила. Тогава според Toyota 10 хибрида спестяваха въглеродни емисии колкото един електромобил. Няколко години по-късно, три хибрида вече спестяваха повече от един електромобил А сега новата ти опорна точка е че един хибрид спестян повече въглеродни емисии от два електромобила. Виждаш ли как върви пропагандата с промяна на реалността? Променя се и пропагандата ти