Китайската компания Xiaomi, известна като производител на различни електронни джаджи, пусна най-якото си устройство – електрическата кола Xiaomi SU7. Приемът на поръчки стартира през март, като интересът още от самото начало беше огромен и продажбите надхвърлиха 100 000 бройки.

Още при анонсирането на неговата поява беше ясна и задачата му - да настигне и изпревари Tesla Model S и по някакъв начин да се конкурира дори с Porsche Taycan. Експертите от компанията Rucars имаха възможност да се запознаят отблизо с електромобила на Xiaomi и да разкрият впечатленията си от него.
Самият автомобил се произвежда в Пекин, като главен инженер на проекта е Ли Тианюан, който по-рано е работил в BMW. А консултант на проекта е един от легендарните дизайнери, работили в баварския концерн - Крис Бенгъл.
Как е направена Xiaomi SU7 (ГАЛЕРИЯ):
Спирачките не дават повод за притеснение. При електрически превозни средства с правилно конфигурирана рекуперация те обикновено са леко натоварени и следователно издръжливи. И спирачната система на Xiaomi SU7 Max е допълнително оборудвана с предни четирибутални апарати от Brembo с перфорирани вентилирани дискове (отзад има по-прости апарати с плаващ апарат) - както обещават, при спиране от 100 км/ч спирането разстоянието ще бъде 33,3 метра.


10