Китайската компания Xiaomi, известна като производител на различни електронни джаджи, пусна най-якото си устройство – електрическата кола Xiaomi SU7. Приемът на поръчки стартира през март, като интересът още от самото начало беше огромен и продажбите надхвърлиха 100 000 бройки.

Още при анонсирането на неговата поява беше ясна и задачата му - да настигне и изпревари Tesla Model S и по някакъв начин да се конкурира дори с Porsche Taycan. Експертите от компанията Rucars имаха възможност да се запознаят отблизо с електромобила на Xiaomi и да разкрият впечатленията си от него.
Самият автомобил се произвежда в Пекин, като главен инженер на проекта е Ли Тианюан, който по-рано е работил в BMW. А консултант на проекта е един от легендарните дизайнери, работили в баварския концерн - Крис Бенгъл.
Как е направена Xiaomi SU7 (ГАЛЕРИЯ):
Кормилният механизъм с рейка и пиньон е разположен на подрамката пред оста - и при челни сблъсъци ще пострада веднага след радиаторите с вентилатора. А контактите на електрическия усилвателен модул, разположен на релсата, карат да се притеснявате дали след няколко години няма да бъдат засегнати от корозия. И полуоската на кормилния вал не е покрита с нищо от мръсотия в отвора на лявата арка.


10