Минивановете: повече от четвърт век те бяха предпочитаният избор за европейците с големи семейства. После SUV-манията ги изтика на заден план и днес повечето от тях или са се превърнали в кросоувъри, или са изчезнали. Но това не значи, че интересът към тях на вторичния пазар е намалял - особено в България. Модели като Touran, Zafira, Scenic, Alhambra или S-Max се радват на сериозно търсене по тукашните автокъщи. В тази статия ще разгледаме 10 минивана от миналото, които си струва да се купят и днес - какви са предимствата и недостатъците им, и за кои варианти трябва особено да се внимава.
10 минивана втора ръка, които си струват (ГАЛЕРИЯ):
Ford S-Max
S-Max е леко умалена версия на големия Galaxy, но като казваме "умалена", той всъщност е по-голям от повечето други коли в този списък - 4.80 метра дължина, 1.66 метра височина. Багажникът побира удивителните 1035 литра, ако го натоварите догоре, или 700 литра до нивото на прозорците. Платформата не е от С-сегмента, както е при много от конкурентите, а от D-сегмента - от тогавашното Mondeo.
Най-съществената слабост при този модел е податливостта на ръжда. При първите серии до 2010 година тя се забелязва по прагове, калници, в краищата на вратите. След фейслифта през 2010 нещата се подобриха.
S-Max е леко умалена версия на големия Galaxy, но като казваме "умалена", той всъщност е по-голям от повечето други коли в този списък - 4.80 метра дължина, 1.66 метра височина. Багажникът побира удивителните 1035 литра, ако го натоварите догоре, или 700 литра до нивото на прозорците. Платформата не е от С-сегмента, както е при много от конкурентите, а от D-сегмента - от тогавашното Mondeo.
Най-съществената слабост при този модел е податливостта на ръжда. При първите серии до 2010 година тя се забелязва по прагове, калници, в краищата на вратите. След фейслифта през 2010 нещата се подобриха.


0