fallback

Mazda направи европейската CX-60 по-комфортна за каране

Кросоувърът получи промени в задното окачване и нови материали в салона

Mazda обнови кросоувъра CX-60 за европейския пазар. Моделът запазва същата гама двигатели, включително 3,3-литровия дизел, но получава модернизирано задно окачване, нов цвят на каросерията и нови материали в салона. Сега кросоувърът се предлага в три версии: базовата Exclusive-Line и луксозните Homura и Takumi.

Кросоувърът Mazda CX-60 ще продължи да се предлага в Европа и с хибридни задвижвания: бензиновия e-Skyactiv PHEV (328 к.с., 500 Нм) и дизеловия e-Skyactiv D MHEV (200/254 к.с., 450/550 Нм).

Разликите са в задното окачване, което сега използва по-меки пружини и по-твърди амортисьори, и в калибрирането на стабилизиращата система. Промените ще постигнат по-голям баланс между комфорт и управление и ще подобрят цялостното изживяване при каране.

Другите новости засегнаха екстериора и интериора. Така, например, в палитрата от цветове за каросерията се появи пясъчния металик Zircon Sand, който се предлага също така в Mazda CX-30, MX-30 и Mazda3 от моделната 2025 година.

Версията CX-60 Homura сега следва стила на CX-80 Homura, с черна тапицерия от напа, както и с метални и матови черни декоративни елементи. Версията Takumi от своя страна не се е променила по никакъв начин и все още демонстрира японска естетика, почит към традиционните занаяти и умения за работа с първокласни материали като клен, текстил и естествена кожа.

fallback
  • #9
    r ( преди 15 часа )
    Карам чисто нова Мазда с най-високо ниво на оборудване. Наслаждавам се на всеки един миг в нея. Правя пътувания от по 1000 км на ден и са удоволствие. Усещането вътре в нея е на премиум кола. Цената, когато я купувах беше наполовина на немските марки с малолитражни турбо двигатели.
  • #8
    анонимен ( преди 15 часа )
    Откъде разбра, че е качествена, бе, паве счупено, като моделът е на 1 година и двигателите са напълно нова разработка? Шийбан, маззен, ттъъпп японофил.
  • #7
    анонимен ( преди 17 часа )
    Главите ви дрънчат и се люшкат , защото са кухи и празни , като на половината българи , ...прости , неуки , знаещи само да плюят и да недоволстват пред клавиатурата...
  • #6
    Сдф ( преди 18 часа )
    Смешници , които карат 20 год немски барутници коментират кола и марката , която е една от най надеждните последните 20 години . Модела cx60 е качествено направен с отлични двигатели , какво дрънчене и какво люшкане имало . Не са се качвали в такава кола , но знаят да плюят
  • #5
    анонимен ( преди 1 ден )
    Мазда винаги са правили трагични окачвания - старата 6, новата 6, CX-5, старата 3, новата 3 - доста съм карал. Няма как с толкова пестене нещата да не избият някъде. Пак казвам - не им се вързвайте. Това е най-изнамната марка.
  • #4
    анонимен ( преди 1 ден )
    А, как люлее. Направо да ти се драйфа. Изкарах 10 км.
  • #3
    анонимен ( преди 1 ден )
    В началото като го запалиш бензиновия мотор, работи на 1500 оборота за 30-40 секунди, после мотора утихва и всичко е наред.
  • #2
    анонимен ( преди 1 ден )
    Ако беше поживял повече с нея, щеше да откриеш още много "пропуски". Всичко е лъжа и измама. Лъскав външен вид и гнила сърцевина. И сега започват ежегодните "подобрения". Мазда никога не е можела са прави коли от първия път. И 6, и CX-5 ги пипаха всяка година, като всеки път се тупаха по гърдите колко ги били подобрили, т.е. признавайки си първоначалния провал. Никога не си купувайте Мазда.
  • #1
    krasy ( преди 1 ден )
    Koлата е супер отвън и отвътре,но хибридния двигател,когато ходих да я тествам бръмчеше,като 20 годишна кола!
fallback
Последни