fallback

Mazda направи европейската CX-60 по-комфортна за каране

Кросоувърът получи промени в задното окачване и нови материали в салона

Mazda обнови кросоувъра CX-60 за европейския пазар. Моделът запазва същата гама двигатели, включително 3,3-литровия дизел, но получава модернизирано задно окачване, нов цвят на каросерията и нови материали в салона. Сега кросоувърът се предлага в три версии: базовата Exclusive-Line и луксозните Homura и Takumi.

Кросоувърът Mazda CX-60 ще продължи да се предлага в Европа и с хибридни задвижвания: бензиновия e-Skyactiv PHEV (328 к.с., 500 Нм) и дизеловия e-Skyactiv D MHEV (200/254 к.с., 450/550 Нм).

Разликите са в задното окачване, което сега използва по-меки пружини и по-твърди амортисьори, и в калибрирането на стабилизиращата система. Промените ще постигнат по-голям баланс между комфорт и управление и ще подобрят цялостното изживяване при каране.

Другите новости засегнаха екстериора и интериора. Така, например, в палитрата от цветове за каросерията се появи пясъчния металик Zircon Sand, който се предлага също така в Mazda CX-30, MX-30 и Mazda3 от моделната 2025 година.

Версията CX-60 Homura сега следва стила на CX-80 Homura, с черна тапицерия от напа, както и с метални и матови черни декоративни елементи. Версията Takumi от своя страна не се е променила по никакъв начин и все още демонстрира японска естетика, почит към традиционните занаяти и умения за работа с първокласни материали като клен, текстил и естествена кожа.

fallback
  • #18
    до 6 ( преди 4 часа )
    Умнико, от другата статия: "признаха Mazda CX-60 за най-ненадеждната кола в гамата на японската марка и най-проблемния семеен кросоувър като цяло". И това е само за година живот. Смятай. Сега, твоето изказване за качество какъв те прави? Ще си признаеш ли или нямаш топките?
  • #17
    анонимен ( преди 7 часа )
    И как точно побираш семейство в 2-ка? После се чудиш защо бия такива като теб по главите - когато правиш неадекватни изказвания, няма кой да ти повярва.
  • #16
    Mazda 2 и 3 нови ( преди 7 часа )
    Момчета, какво си ги мерите. Като не ви харесва Mazda, вземете си, каквото искате. С 3-ката съм обиколил балканите няколко пъти без Албания и Западна България, Гърция до Крит и още други острови. С 2-ката чак до Сардиния, на мен ми харесва, на семейството също. Вие сте, като един познат дето си взе SUV, най-високия клас в Германия (на старо) и най-далече е ходил до Халкидики, ама с преспиване преди Маказа. Иначе, много хубава, 7 места, задните гуми завиват, бе топ, ама ***.
  • #15
    анонимен ( преди 9 часа )
    И аз като взех CX-5-цата ми беше първата японска. От много хора, пък и от автомобилни издания, бях чувал, че японските са зле, но маздата на хартия изглеждаше добре, пък и си мислех, че другите преувеличават. Е, оказаха се прави. Сега дори смятам, че са се изказвали твърде меко. В последствие получих опит и от други японски марки - Хонда, Субару, Тойота, сузуки - все нови коли. Вече съм напълно отвратен от японското автомобилостроене.
  • #14
    Владо ( преди 9 часа )
    Аз пък съм много доволен от моята СХ5 2,5 бензин Takumi 2024. Карам я с удоволствие от май месец тази година. Има абсолютно всички възможни екстри за модела. Това е първата ми японска кола и не съжалявам, че я взех.
  • #13
    BerLoop ( преди 10 часа )
    карам от два месеца новия Тигуан като служебен автомобил в Германия. Много добър комфорт с DCC и удобни седалки. Маздата ми беше фаворит, особено с шестцилиндровия дизел, който е чудесен, но останах разочарован от комфорта като цяло. Жалко, че чак сега излиза фейслифта.
  • #12
    Маазда ( преди 10 часа )
    Един приятел я взе тази година за служебна и сега го е яд, че не изчака фейслифта. Окачването и шумоизолацията са наистина на ниско нива за този клас автомобили. Синхрона между скоростна кутия и двигател също не е на ниво.
  • #11
    r ( преди 10 часа )
    От коментара ви разбирам, че сте някой тинейджър, който е фен на 20 годишни "премиум, немски марки". Ако сте човек на сренда възраст, то акълът ви е на тинейджър. Обидите, които използвате са типични на феновете към 20 годинишните коли. Не знам даже защо се обяснявам, но само ще подчертая, че съм карал какви ли не скъпи коли, както и имам доста богати познати, които шофират автомобили, които само може да гледате по списания и сайтове.
  • #10
    анонимен ( преди 10 часа )
    Как разбра, че усещането е премиум, като очевидно не си се качвал на такава? Не се излагай да говориш за премиум с твоите критерии на пещерен човек. На човек, който е виждал само Форд Модел Т, и Дачия ще му се стори премиум.
  • #9
    r ( преди 11 часа )
    Карам чисто нова Мазда с най-високо ниво на оборудване. Наслаждавам се на всеки един миг в нея. Правя пътувания от по 1000 км на ден и са удоволствие. Усещането вътре в нея е на премиум кола. Цената, когато я купувах беше наполовина на немските марки с малолитражни турбо двигатели.
fallback
Последни