fallback

Нов играч сваля наполовина цената за зареждане на електромобил в България

Еlectrocharge обещава 38 стотинки за киловатчас в мрежата си, която ще достигне 500 станции

Нов играч в сектора на зарядните станции за електромобили обещава да свали наполовина цената за зареждане. "Електрохолд ИПС", дъщерна компания на електроразпределителното дружество "Електрохолд", официално даде старт на мрежата си от станции, които започват работа при цена от 0.38 лева за киловатчас енергия. За сравнение при двата основни играча в този сектор в момента цените са значително по-високи: 0.69 лева за Fines Charging (на отделни станции - 0.79 лева) и 0.90 лева за Eldrive. В съседна Гърция Incharge взема по 0.40 евро за бавните си станции (22 кВт) и 0.52 евро за бързите (60 кВт).       За момента Electrocharge ползва зарядни станции EVLink Pro Evo, производство на Schneider Electric       Услугата за зареждане на "Електрохолд" се нарича Electrocharge и засега има станции в 17 града, включително София, Варна и Плевен. Плановете са броят на станциите бързо да достигне 500. Клиентите могат сами да препоръчат подходящи локации за нови станции и компанията ще се съобразява с интереса, когато определя къде да изгражда нова инфраструктура.

„Чрез мрежата от зарядни станции ще предоставим достъп до екологично чиста енергия в непосредствена близост до хората. Вярваме, че така ще допринесем за по-добро качество на живот за всички“, казва Милен Христов, управител на Електрохолд ИПС. Ползването на Electrocharge става чрез едноименното приложение, като компаниято обещава да предложи и разнообразни пакети и абонаментни планове според индивидуалните нужди на клиентите си.       

 

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Въпроса е каква скорост ще предлагат. Защото и сега Гигачарджър се въртят около 50ст на *** станциите.
  • #8
    carpe_diem ( преди 1 година )
    Доста мрежи стартираха с безплатно зареждане за първите си няколко месеца, например последно Electrip. Киа преди това, EV Point на повечето си локации също бяха безплатни.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Зарядните станции се ползват само при извънредни ситуации и при дълги междуградски пътувания. Иначе всички си зареждат вкъщи на бавното зарядно на нощна тарифа по потребителски цени. Това е по добре и за батерията да се зарежда бавно.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Броят на станциите при такъв малъл пазар показва, че яко печелят особено лятото когато тока е безплатен.
  • #5
    Гост ( преди 1 година )
    ПрИмоцията за колко време ще бъде? Опитват се да ловят тлъсти шарани на гола кука.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    За лятото и пролетта може, но зимата тока на борсата е скъп така, че освен да разчитат основно на по-светлата и топла половина от годината за някаква минимална печалба
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    другите играчи са алчни измек..ри. И при положение, че достъп до мрежата имат всички, не виждам каква работа има КЗК
  • #2
    MythBuster=idiot ( преди 1 година )
    Цената за зареждане е отлична,ама като нямам електричка?
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Уха, ще има работа за КЗК ако другите играчи на пазара са читави. Освен ако Електрохолд не са с достатъчно протекции и не става дума за някаква "завера" в бранша.
fallback
Последни