IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Проблемите с продажбите на Mercedes-AMG C63 продължават

Дилъри в САЩ дават до 10 000 долара отстъпка при покупка на спортния модел

Новият Mercedes-AMG C63 е поредното доказателство, че една кола е нещо повече от цифри. Неговата задвижваща система произвежда цели 671 к.с., което е много повече от 503 к.с. на предшественика му. Има обаче съществена разлика - предишният AMG C63 разчиташе на V8 двигател, докато новата генерация е с plug-in хибрид, в чиято основа е 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра.


Mercedes-AMG C 63


Въпреки много по-голямата мощност клиентите явно не искат новото поколение на спортния седан. И в Mercedes - най-вече дилърите на марката, са принуди да предлагат сериозни отстъпки. На някои места - като САЩ, например, те достигат до 10 000 долара.

Търговецът от Омаха обяви в социалните мрежи, че компанията му - BenzsandBowties, предлага 7500 долара отстъпка при плащане в брой, като към тази сума се добавят и 2500 долара по-ниска начална цена. При покупка на лизинг месечната вноска е с 300 долара по-ниска.

Самият автомобил не е никак евтин, като в САЩ цените му започват от 87 200 долара с включена такса от 1150 долара за доставка до дестинацията. Много от дилърите в страната обаче признават, че спортният модел не се продава добре, като причината не е толкова в цената, колкото в преминаването от V8 към хибрид с 4 цилиндъра.

AMG се опити да защити решението си да постави хибридно задвижване на мощния седан, като го нарече „много, много прогресивен“, но същевременно призна, че може да отнеме време на клиентите да оценят новото хибридно задвижване.


0 от 500
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    На мен така и не ми е ясно в днешно време това 63 в името на модела какво означава. Броят на дисплеите в купето? Мегахерците на инвертора?
  • #1
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Еми никой не иска да дава торба пари за АМГ със "половин" мотор. Хората си искат 8-ка и им е през макарона за е(ко)-глупостите. Както и преди съм казвал, това че е някоя секунда по бавна на ускорение спрямо е-кола се компенсира с удоволствието от 8-ка (и звука). Аз нямам проблем с това е-комплексарите да ме скъсат на драг, 0-100, да ми прави ластици... или каквото измислят, че да се чувстват велики с играчките си.