IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-евтините автомобили в Германия

Сред тях няма дори представители на марки на VAG, нито на Opel

Във всяка страна, дори и най-богатата, има достатъчно хора, за които е жизнено важно да имат кола, но основният фактор при избора все пак си остава цената. Какви евтини автомобили може да се намерят на най-пазарите на основните "автомобилни" страни? Като Германия, например.

Германският автомобилен пазар е най-големият в Европа, годишно там се продават почти милиона коли. Местните марки обаче, които доминират в средния и високия ценови сегмент, не са толкова активни при бюджетните модели. Сред петте най-евтини автомобили на германския пазар не само няма нито един от моделите на "голямата тройка", но и представители на сравнително бюджетните марки на концерна VAG, нито на Opel.


Най-евтините автомобили в Германия (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 часа )
    14 или абсолютен лаик на тема коли или прсото капацитета ти стига само да прочетеш проспекта. Една кола е много повече от 0-100 или 10мин зареждане, неа, които не ги писше в нета или проспекта. Може да са оптимизирали това онов, но се изисква далече повече от това до вчера да си поизвеждал за някой коли и от утре да си решил че можеш сам да ги моделираш и конструираш. Това не са печки, телефони или сувенирни магнити.
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 часа )
    И колко точно електрички продават китайците в Европа, бе Мите? Хеле пък такива дето били "по-добри от porsche, ferrari lamborghini и други подобни". Без да питам Гугъл ще предположа, че са продали примерно 50хил електрички тази година и то от евтините. В цяла Европа! Обаче, викаш, ей сега ще дойдат хубавите и евтини спортни Шайомита и Порше ще хлопнат кепенците
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 13 ( преди 5 часа )
    Защо смяташ че не са по-добри? Когато ускоряват до 100, правят обиколка на някоя писта или зареждат С 500 kW за 11 минути от 10 до 80% ползват китайски хронометър ли? Хайде да се съмняваш че за тези 11 минути ще заредят за 400 км, съм съгласен че най-вероятно километри ще са китайски, но за останалото? Кажи ми кой автомобилен производител билото с 100-годишен опит, произвежда по-добър автомобил от производител на телефони който започна да произвежда автомобили преди няколко месеца и ги отвя?
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 часа )
    8, 9 - не съм съвсем убеден, че китайските коли са по-добри. На хартия (по параметри) да, безспорно. Оттам нататък имам леки съмнения. Съвсем отделна тема, че Китай използва добре позната тактика за навлизане / завземане на пазар - продавна под себестойност - вече е гледан този филм, но явно някои са с къса памет. Навлиза се с евтини стоки.. качествените не са никак по евтини.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Уточнение ( преди 7 часа )
    Китайски автомобили в ЕС не се продават масово. За това са митата и подобни. За това и не се купуват, просто НЯМА. Haval и Dongfeng са тип европейски, сглобени от китайци. Характеристиките са им на европейски, за това не ги бройте. Нормалните китайски марки, които се карат в Китай, ги няма в ЕС. Сега тепърва навлизат. Там за 20к USD се продава нормална кола с нормален размер, тук същата ще дойде на 50к EURO и няма да се продава. За това е всичко.
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 часа )
    До 2,не ти е виновен китайския посланик,а тъпанарите в безправителствена Бъъ..лгария дето са на кнци вързани към западналата част на Гейропа и квот им кажат първи го изпълнявати налагат нечувани мита за вноса на китайския автопром.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 часа )
    До 1,че те немците са бедняги,къде ша ги сравняваш със "супер богатите българи",засрами се както викаше Христо Гърбов,къде сме ние и къде са те.............смях и сълзи.
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 7 ( преди 7 часа )
    Да внесем малко конкретика с примери. Китайците не си изграждат имидж, Като гледат да направят най-добрата dacia. Изграждат си имидж, като правят много по-добри автомобили от porsche, ferrari lamborghini и други подобни, като ги продават два пъти по-евтино от най-добрите спортни автомобили на Toyota и nissan
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До 7 ( преди 7 часа )
    Нещо не си ме разбрал правилно. Говорим за коренно различни неща. Обясних ти че китайците не си изграждат имидж със евтини сапунерки. Изграждат си имиджа като продават евтино скъпите коли автомобили, които никой европеец, кореец или японец не може да произведе на каквато и да е цена, да не говорим за американците. И това от производител на телефони. Последният им модел се зарежда с 500 kW мощност за 11 мин от 10 до 80% и е по-бърз от 99, 999% от всички автомобили на света. На прилична цена е.
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 часа )
    5-ти, мисля че доста си се объркал, защо има спад на е-коли. Колкото до китайските, и там нещата са доста съмнителни. Има хора, които са се опраили от евтините им коли. Счупена, седи и чака части.. накъде, някога... неизвестно кога.