IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-евтините автомобили в Германия

Сред тях няма дори представители на марки на VAG, нито на Opel

Във всяка страна, дори и най-богатата, има достатъчно хора, за които е жизнено важно да имат кола, но основният фактор при избора все пак си остава цената. Какви евтини автомобили може да се намерят на най-пазарите на основните "автомобилни" страни? Като Германия, например.

Германският автомобилен пазар е най-големият в Европа, годишно там се продават почти милиона коли. Местните марки обаче, които доминират в средния и високия ценови сегмент, не са толкова активни при бюджетните модели. Сред петте най-евтини автомобили на германския пазар не само няма нито един от моделите на "голямата тройка", но и представители на сравнително бюджетните марки на концерна VAG, нито на Opel.


Най-евтините автомобили в Германия (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Тоа я па ( преди 2 седмици )
    Май си юноша, дето още се впечатлява от рекламните материали и ги бърка с реалноста, а? Ти си като европеец как се самоопределяш по модерните мерки? Не пиши, не ме интересува, но се надявам да разбираш намека.
  • #16
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Тоа я па ( преди 2 седмици )
    И като я е направил, какво от това? Колко дилъри има из България/Европа? Колко сервиза го знаят модела? За колко време идват частите? Ще мине ли Ришкия проход без да се разглоби? Ще може ли да се кара в северна Норвегия или ще замръзне? Като е идеален автомобил, колко тоне ремарке/каравана тегли? Как му се отразяват селските пътища и ходенето за риба по безпът? Събира ли багаж за едно море от седмица за семейство от 4-*** и куче? Разхода му с 200 дали екато този с 50?! И така нататък...
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Не знам що се карате дали китайските са по-добри или не. Въобще не ме интересува колко са добри, искам да продават BYD Seagull за 17 000 лв, със сигурност е по-добър от Дачия Спринг за 45 000.
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 16 ( преди 2 седмици )
    Не разбирам от коли. Никога не съм карал на нюрбургринг и не мога да говоря от личен опит. Но ако един автомобил бие всички Ферарита и повечето поршета и lamborghini-та, Като има само четири серийни автомобила в света които да правят по-доброво време на тази писта, дали този автомобил е добър? А ако е направил този резултат от една единствена обиколка ? Първата и единствена без никаква тренировка и настройки?
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    И колко точно електрички продават китайците в Европа, бе Мите? Хеле пък такива дето били "по-добри от porsche, ferrari lamborghini и други подобни". Без да питам Гугъл ще предположа, че са продали примерно 50хил електрички тази година и то от евтините. В цяла Европа! Обаче, викаш, ей сега ще дойдат хубавите и евтини спортни Шайомита и Порше ще хлопнат кепенците
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 13 ( преди 2 седмици )
    Защо смяташ че не са по-добри? Когато ускоряват до 100, правят обиколка на някоя писта или зареждат С 500 kW за 11 минути от 10 до 80% ползват китайски хронометър ли? Хайде да се съмняваш че за тези 11 минути ще заредят за 400 км, съм съгласен че най-вероятно километри ще са китайски, но за останалото? Кажи ми кой автомобилен производител билото с 100-годишен опит, произвежда по-добър автомобил от производител на телефони който започна да произвежда автомобили преди няколко месеца и ги отвя?
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Уточнение ( преди 2 седмици )
    Китайски автомобили в ЕС не се продават масово. За това са митата и подобни. За това и не се купуват, просто НЯМА. Haval и Dongfeng са тип европейски, сглобени от китайци. Характеристиките са им на европейски, за това не ги бройте. Нормалните китайски марки, които се карат в Китай, ги няма в ЕС. Сега тепърва навлизат. Там за 20к USD се продава нормална кола с нормален размер, тук същата ще дойде на 50к EURO и няма да се продава. За това е всичко.
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    До 2,не ти е виновен китайския посланик,а тъпанарите в безправителствена Бъъ..лгария дето са на кнци вързани към западналата част на Гейропа и квот им кажат първи го изпълнявати налагат нечувани мита за вноса на китайския автопром.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    До 1,че те немците са бедняги,къде ша ги сравняваш със "супер богатите българи",засрами се както викаше Христо Гърбов,къде сме ние и къде са те.............смях и сълзи.
  • #8
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 7 ( преди 2 седмици )
    Да внесем малко конкретика с примери. Китайците не си изграждат имидж, Като гледат да направят най-добрата dacia. Изграждат си имидж, като правят много по-добри автомобили от porsche, ferrari lamborghini и други подобни, като ги продават два пъти по-евтино от най-добрите спортни автомобили на Toyota и nissan