Китайските автомобили стават все по-популярни в Европа, но все още има въпроси около някои технически решения, използвани при тяхното проектиране и производство. Също не бива да се пропуска въпроса за техните поддръжка и ремонти, които ще настъпят в един момент.
А кой може да оцени по-добре една кола от механици със сериозен опит с автомобили от популярни марки.В случая Geely Monjaro беше вкаран в сервиз, занимаващ се с поддръжка и ремонт на модели на Volkswagen.
За тези, които не знаят, именно Monjaro е флагманският SUV на китайската марка, като той е изграден на платформата CMA, използвана от автомобилите Volvo и Lynk&Co - две марки, които са част от Geely Group. Затова и не е изненадващо, че Monjaro използва голяма част от техническите решения на тези две марки, както и детайли от техни модели
Geely Monjaro - силни и слаби страни (ГАЛЕРИЯ)
Това, от което никоя кола не може да се защити, е рискът да се наложи смяна на пружините на задното окачване. С течение на годините влагата ще се натрупа в опорите и долните намотки ще започнат да ръждясват и да се спукат, както се случва при Volkswagen.
Рамената на окачването, стабилизаторите и техните подпори изглеждат надеждни, както и кормилните накрайници и накрайниците. Издръжливостта на гумено-металните съединения може да се оцени само във времето. Но сферичните шарнири са притиснати - и ще трябва да се сменят заедно с лоста. Това е популярно решение при съвременните автомобили.
Спирачните тръбопроводи са добре разположени, има минимален риск от повреда и са лесни за обслужване.