IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi пусна по-евтино A6 e-tron

Базовата версия няма quattro и е с по-малка батерия

Audi представи новата "базова" версия на A6 e-tron, която представлява електромобил със задно предаване и с мощност от 326 конски сили. Следващата новост е A6 e-tron quattro с 462 коня. Двата автомобила осигуряват пробег съответно от 627 и 716 километра с едно зареждане на батерията.


Audi A6 e-Tron


Интересна е и цената на модела със задно предаване. В Германия стартовата цена на Audi-то с мощност 326 конски сили започва от 62 800 евро. В същото време цената на версията A6 Avant e-tron започва от 64 450 евро, A6 Sportback e-tron quattro пък се продава за 79 800 евро, а A6 Avant e-tron quattro - за 81 450 евро.

Моделът monodrive или иначе казано - със задно предаване има по-малка батерия, която е с капацитет от 83kWh, докато версията quattro използва по-голяма батерия от 100kWh. A6 e-tron с един двигател достига първите сто километра в час за 6 секунди, докато по-мощния автомобил със задвижване на всички колела може да достигне тази отметка за 4.5 секунди.


Audi A6 e-Tron


И двата автомобила са с 800 V архитектура. Батерията на базовата версия на A6 e-tron може да получи заряд от 225 kW, което е достатъчно за зареждането ѝ от 10 до 80 процента само за 21 минути. Общият пробег е до 627 километра за A6 Sportback e-tron и до 598 километра за A6 Avant e-tron.

Моделите quattro могат да получат заряд от 270 kW, а батерията им също може да бъде заредена от 10 до 80 процента само за 21 минути. Пробегът тук е значително по-впечатляващ - 716 километра при A6 Sportback e-tron quattro и до 685 километра при A6 Avant e-tron quattro.

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до 11 ( преди 17 минути )
    Пълни глупости. 800-те волта нямат НИКАКВА връзка с кривата на зареждане. Тя се определя от: охлаждащият капацитет на колата; химията; доколко напреднал е БМСът; и доколко компанията има желание да ограничи деградацията. Кривата на Тесла не е най-добрата, но неслучайно нейните коли имат най-ниската деградация през годините. Да не говорим, че 800-Волтовият пикап на Тесла има същата крива като 400-в и модели, а модели на БМВ и Мерцедес на 400 В имат плоски криви.
  • #11
    0 rate up comment 2 rate down comment
    carpe_diem ( преди 26 минути )
    #3, теслата зарежда с 250kW, ама само до 20-30%, след това скоростта пада доста и 10-80% си е половин час, както и да го погледнеш. Колите на 800V обаче зареждат с голяма мощност до доста повече проценти...
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до Тин..абе до глупа ( преди 45 минути )
    При теб условности няма. Ти категорично си неостър, категорично си тойоткаджия, технологичните ти знания категорично липсват и категорично си москофил.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 46 минути )
    Устойчиво развитие на зарядна инфраструктура в БългарияКомпанията Electrip, чрез мениджъра си Димитър Новков, заяви амбицията си да бъде сред водещите оператори на зарядна инфраструктура. Тя планира да внедри супер бързи станции с мощност от 720 kW през следващата година. Целта е да се изгради единна мрежа в цяла Европа, включително и България.
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 7 ( преди 47 минути )
    Не ти разбрах въпроса. Стреляй направо?
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 48 минути )
    Пиленце, ти като ползваш уред на 220 В в контакт с 350 В ли го включваш?
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До тинтири ( преди 48 минути )
    Ти в кой свят живееш? В България вече се мръщят на 150 киловата зарядни станции и ги смятат за бавни.
  • #5
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 1 час )
    Дам... само, че за да зареди за 21 минути трябва да намериш 350 кВатова станция, които са относително по-редки и трябва да си сам на нея иначе делиш заряда и вече не можеш да я напъваш на 225 кВ - времето скача. По-разредената батерия получава повече заряд та при достигане на едни 60-70% времето се увеличава допълнително, недай боже да е студено или много топло... и те така станаха много условностите а 20те минути се удвояват... ами ако зарядната е 50Кв... или само 20 кВ е налична - 3 часа
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    62 хиляди, като му добавиш боя, джанти и кабели за зареждане и ей ти ги на 70
  • #3
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 1 ( преди 1 час )
    "И двата автомобила са с 800 V архитектура. Батерията на базовата версия на A6 e-tron може да получи заряд от 225 kW...Моделите quattro могат да получат заряд от 270 kW" тоест голямата батерия се зарежда с 270 kW. Това обаче също е стъпка назад, защото Тесла модел 3 още от 2017 година се зарежда с 250 kW, въпреки че има вече остарялата 400 v архитектура, която има физическо ограничение заради огромния ток по кабелите. Батериите могат да понесат много повече на 800 волта.