IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Концепция на Suzuki става сериен EV на Toyota

Сътрудничеството между двете марки продължава с малък SUV на ток, който ще се прави в Индия

Японският гигант Toyota потвърди, че един от предстоящите й електрически автомобили всъщност е близнак на SUV на Suzuki. Проектът укрепва партньорството на двете компании.
 
 

Toyota Urban SUV


По-рано Toyota  позволи на Suzuki да продава свои собствени версии на Corolla Touring Sports (Swace) и  RAV4 (Across ) в Европа. В същото време редица модели на Suzuki бяха пребрандирани като Toyota в други части на света. 

Сега Toyota ще предложи за първи път  в световен мащаб автомобил, разработен от Suzuki. Той е описан като „пъргав“ електрически SUV и трябва да се произвежда в Индия от следващата пролет.
 
 
Toyota Urban SUV


На 90 процента е потвърдено - става въпрос за преработка на Suzuki eVX, който беше разкрит на изложението Auto Expo в Делхи миналата година. Концепцията на Toyota Urban SUV  споделя няколко дизайнерски нюанса с японския събрат като пропорциите и ъгъла на C-колоните.

Toyota съобщи, че платформата за новия EV е разработена като част от сътрудничеството със Suzuki и производителя на микроавтомобили Daihatsu. Той ще предлага задвижване на четирите колела и ще даде приоритет на управляемостта по неравни пътища.
 
 
Suzuki EVX


„Като използваме блока и платформата BEV, които съвместно разработихме, ще направим нова стъпка в нашето сътрудничество в областта на електрифицираните превозни средства“, каза президентът на Toyota Коджи Сато. 

Президентът на Suzuki - Тошихиро Сузуки, добави: „Ще доставим нашия първи BEV на Toyota в световен мащаб. Благодарен съм, че сътрудничеството между двете компании се задълбочи".
 

0 от 500
  • #30
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Да ( преди 3 седмици )
    Защо коментарите под всяка статия са гневни и заядливи? Не е ли възможно да спорите като културни хора, а не като селски комплексари на средна възраст, каквито явно всъщност сте?
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    От друга страна, никога не съм ти казвал за какво да си харчиш парите. Нито съм коментирал от тяхното количество. Но от друга страна Ти постоянно говориш за моите пари, даваш ми наклон за какво трябва да ги изхарча за да ти направя твоя кеф, а после се засягаш без никой да е целял това, когато ти зададат нормален въпрос - как оценяваш опита си с електромобилите. За разлика от тебе аз не създавам внушения и нямам предразсъдъци какъв ще е отговора. Дори да е грешка, няма за какво да съжаляваш!
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До РУК ( преди 3 седмици )
    "Смени плочата и пробвай на друга тема да ме засягаш!"... Пак си гледал в огледалото? Смяташ че щом пишеш единствено с цел заяждане и да засегнеш някого, то всички искат да пишат тук с тази цел и не може да имат някакви други цели, като например някаква смислена дискусия в която си разменят идеи? Очевидно не си чул, че ако четири човека с по една ябълка се съберат и си разменят ябълките, накрая ще имат пак по една ябълка, но ако си разменят мислите всеки от тях ще си тръгне с четири мисли.
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 3 седмици )
    "Ще изчакам за електромобилите, точно както изчаках с фотоволтаиците и с термопомпата, преди да им дойде времето." Така ли Митьо,значи ти можеш да чакаш,но Тойота нямат право да изчакат? Ти можеш да чакаш, но всички други не трябва да чакат?Така ли "хитро" глистче?И за пореден път ти казвам - за моите харчове за коли не се тревожи!Търговията само с акциите и опциите само на Тесла ми покриват годишните автомобилни прищевки!Смени плочата и пробвай на друга тема да ме засягаш!
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До РУК ( преди 3 седмици )
    Кога смяташ да купиш следващия си електромобил и защо сега си купи автомобил с ДВГ? В онзи гараж където снима Дани, зад кадър има едно porsche 911, а на двора Тесла плайд и Рам 3500, които са на собственика на гаража. Със сигурност трябва да слушам тебе защото имаш повече финансови възможности и практически опит и си напълно обективен за разлика от тях които постоянно плюят по Тесла и говорят с технически подробности за ДВГ с термини които ти не разбираш.
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 3 седмици )
    Същия си и по въпроса за Китай! Гледал си няколко клипчета на центъра на Шанхай леко си променил фразата "руснака го измислил" която са използвали дадо ти и баща ти с фразата "китаеца го е измислил" . Типичен тиранопоколонник. Един въпрос задавам на всички поколоници на другаря Си и до сега отговор не съм получил, а да те видя и теб - защо бе Митьо, тайванците са готови да умрат само и само да не попаднат под пълен контрол на Китай?Тази благословенна, свободна, райска държава!?
  • #24
    0 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 3 седмици )
    Митьо, аз съм много доволен от опита ми с Кия EV6,радвам се, че имах тази кола, още повече се радвам, че я продадох!Имам финасовата възможност да си правя кефа с коли,нещо което ти оценяш като грешка.Не не е грешка. И когато говоря за електрички,говоря от собствен опит, споделям мои примери,мои преживявания!А не като теб да преразказвам клипчетата на Дани, който коментираше "геометрията" на окачването на Ахмедомобила, докато трима Хасанчета го бутат!
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Да пръц пръц ( преди 3 седмици )
    За практическия смисъл, дали ще има някаква разлика между 20 милиона хибрида и 20 милиона електромобила в един средно голям китайски град? С коя технология ще почист въздуха? Кажи сега за фините прахови частици, които ще са около 2000 пъти повече ако в града се движат електромобилите, а не хибридите?
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До пръцльо ( преди 3 седмици )
    Прав си че са приблизително еднакви, защото хибридите в Китай обикновено не се карат на бензин. Освен това делът на въглищата с всяка измината година спада, защото е скъпо да произвеждаш ток от въглища. Вносът на течни горива за първи път спада. Да не говорим че в 20 милионен град въобще не им пука колко въглеродни емисии се отделят от ауспуха, защото въглеродният диоксид не е замърсител за разлика от всички останали газове, които излизат и замърсяват въздуха тровейки населението. Хибридите също
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 3 седмици )
    Тротинетка, ако всички правеха като Тойота, сега щеше да има много повече хибриди, и въглеродните емисии от транспорта щяха да са много по-ниски. Апропо, в Китай емисиите от електромобил и хибрид са почти еднакви, защото делът на въглищата в енергийния микс е голям. Практически смисъл от многото електромобили в Китай няма.