IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Суперевтин всъдеход на рама от Toyota излиза догодина

Моделът се нарича Rangga и е на базата на пикапа Hilux Champ (ВИДЕО)

Новият всъдеход Toyota Rangga беше представен на автомобилното изложение в Индонезия. Формално това е концепция, но серийната версия ще се появи на пазарите от 2025 година. Подробности съобщава сайтът GaadiWaadi.


Toyota Rangga


Всъдеходът е създаден на платформата на пикапа на рама Toyota Hilux Champ, на цената му е учудващо ниска - само 12 000 долара. Предната част на двата автомобила е идентична, но вместо товарната платформа на пикапа всъдеходът Rangga получава каросерия.

4.5-метровият SUV се отличава с насечен дизайн с извита линия на прозорците, големи фарове и масивен пластмасов защитен бодикит. Страните са украсени с интересно щамповане.


Toyota Rangga


Насечените повърхности преобладават и в купето. Всъдеходът е седемместен - монтирани са три реда седалки. На централния панел е разположен седеминчов сензорен дисплей. Мултимедийната система е допълнена от Android Auto и Apple CarPlay.

Освен това бюджетният модел е оборудван с двузонов климатроник, камера, сензори за паркиране, ABS и 2 въздушни възглавници. Според създателите на модела, в него има всичко най-необходимо.



Новият SUV Toyota Rangga е оборудван с 2.4-литров турбодизел с мощност 150 к.с. и с шестстепенна автоматична скоростна кутия. Задвижването на всички колела е допълнено с редуктор, така, че проходимостта му е гарантирана.

За съжаление този евтин всъдеход не е предназначен за пазарите в Европа и респективно - у нас.


0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Охотник ( преди 3 седмици )
    Китайците ще им фалират лакомите г***зов@. Лапачката свърши!
  • #16
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    При на просто няма нужда от такава кола. При положение, че може да си купим айго х за 25 хиляди долара, за чий ни е тая жипка. А ако наистина имаме нужда от жипка, може да си вземем Ярис крос за 35 000 долара и направо да се мятаме на Париж - Дакар.
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Лошо ( преди 4 седмици )
    Жалки.
  • #14
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Дизайнерите трябва да бъдат уволнени и за всеки случай разстреляни!
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 4 седмици )
    Тротинетка, китайците ще изпреварят Тойота, когато започнат да предлагат по-качествен продукт на по-ниска цена. Без субсидии, защото ще им наложат мита. Цената е лесна, но качеството е трудно, то и до 2040 не виждам как ще се случи.
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Не се излагайте, това е нещо като Джимни и тук няма шанс да дойде някога, в индия такива ми коли се продават от десетилетия.
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Лелеее, при 12хил долара за такъв нормален автомобил, не само БУД, а и цялата китайска електрическа индустрия ще види зор да се наложи в Азия, а какво ли остава за Япония, както бълнува местната електрическа латерна. Той акъл за 3 стотинки нацяло няма, залагал бил на ръст на тези пазари. Смехория!
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До пръдливия ( преди 4 седмици )
    Иначе съм напълно съгласен, че най-губещи в момента са европейците и ще станат още по-губещи ако наистина се откажат от електромобилите. За разлика от тях, Toyota все още има теоретичен шанс за пет-шест години надмощие, преди да бъде изпреварена от китайците. От една страна заради липсата на зарядна инфраструктура и естествено забавяне, заради изчакване на новите технологии на батериите, а от друга страна защото все още има сектанти които не желаят да разсъждават самостоятелно и вярват на гурута
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До пръцльо ( преди 4 седмици )
    "няма изгледи да се промени в следващото десетилетие." Дефинирай десетилетие? Понеже сте функционално неграмотни антиматематици дори когато пишете, винаги се налага да задавам допълнителни въпроси за да разбера какво точно искаш да кажеш. Следващото десетилетие като следващите 10 години от 2025 до 2035? Или следващото десетилетия в календара. Ако Днес сме в десетилетието от 2020 до 2030, то следващото е до 2040? Според мен не си прав и за двата случая но ми е любопитно в какво ВЯРВАШ?
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    На базата на Хайлукс, макар и орязан модел, автомат, 2.4 дизел, редуктор, 7 местен, клима, ефтин, жалко, че няма да го има в Европа. Много хора биха си купили, но ще подбие другите им модели. За тези пари и китайцитр ще се озорят да извадят конглокент.