IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Суперевтин всъдеход на рама от Toyota излиза догодина

Моделът се нарича Rangga и е на базата на пикапа Hilux Champ (ВИДЕО)

Новият всъдеход Toyota Rangga беше представен на автомобилното изложение в Индонезия. Формално това е концепция, но серийната версия ще се появи на пазарите от 2025 година. Подробности съобщава сайтът GaadiWaadi.


Toyota Rangga


Всъдеходът е създаден на платформата на пикапа на рама Toyota Hilux Champ, на цената му е учудващо ниска - само 12 000 долара. Предната част на двата автомобила е идентична, но вместо товарната платформа на пикапа всъдеходът Rangga получава каросерия.

4.5-метровият SUV се отличава с насечен дизайн с извита линия на прозорците, големи фарове и масивен пластмасов защитен бодикит. Страните са украсени с интересно щамповане.


Toyota Rangga


Насечените повърхности преобладават и в купето. Всъдеходът е седемместен - монтирани са три реда седалки. На централния панел е разположен седеминчов сензорен дисплей. Мултимедийната система е допълнена от Android Auto и Apple CarPlay.

Освен това бюджетният модел е оборудван с двузонов климатроник, камера, сензори за паркиране, ABS и 2 въздушни възглавници. Според създателите на модела, в него има всичко най-необходимо.



Новият SUV Toyota Rangga е оборудван с 2.4-литров турбодизел с мощност 150 к.с. и с шестстепенна автоматична скоростна кутия. Задвижването на всички колела е допълнено с редуктор, така, че проходимостта му е гарантирана.

За съжаление този евтин всъдеход не е предназначен за пазарите в Европа и респективно - у нас.


0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 минута )
    На базата на Хайлукс, макар и орязан модел, автомат, 2.4 дизел, редуктор, 7 местен, клима, ефтин, жалко, че няма да го има в Европа. Много хора биха си купили, но ще подбие другите им модели. За тези пари и китайцитр ще се озорят да извадят конглокент.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 11 минути )
    Тротинетка, пак ли словестни ***? Най-губещи от ръста на китайците са европейците, не японците. Тойота са най-големите в бранша и това няма изгледи да се промени в следващото десетилетие.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Караколев ( преди 19 минути )
    Поглед в заглавието и намираме думичката "рама" ОТ Тойота. Това е подсказка, че средството е изградено от НеТойота, но върху ШАСИ на Тойота? Формална логика и елементарен анализ на съдържанието на думи."ОК"! В подзаглавието откривам известно двусмислие? Кой все пак прави това? После виждам снимката, значи все пак е Тойота. Надолу в текста откривам думата "платформа", което строго погледнато принадлежи към транспортни средства с друга конструкция. Вие сте профисайт, нали? Внимание върху думите!
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 38 минути )
    Залагам на ръст на китайците и спад на японците на всеки един от тези пазари без изключение. Като бонус мога да включа и Япония, което ще е повече от иронично и плачевно.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 3 ( преди 39 минути )
    Объркал си епохите! Докато аз ти говоря за светлото бъдеще на китайските производители както на пазара на хибриди така и на пазара на електромобили, ти ми говориш за славното минало на Toyota. Защо смяташ, че едното изключва другото и не може и двете да са верни? Да си поговорим за бъдещето на Toyota и китайските производители! Щом толкова те влече, може да включиш и останалите японци? Как ще се движат продажбите на всеки от тях на американските, европейските и азиатските пазари в бъдеще?
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 1 час )
    Анонимен... Нормален ли си? Само Тойота държи 15% от американския пазар, Тесла е с 3% дял. Добави останалите японци и дела им става над 35%. Представянето им в Европа също е повече от добро. А на азиятския пазар доминацията им е унищожителна! Ти какво искаш да продават в Индонезия ? Електричка за 100к? Ония пичове си нямат евро-фашисти и колите им са евтини!
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    Нормално. Все някъде трябва да си продават продукцията. Днес четох, че BYD вече започва да се налага на японския пазар. И не става въпрос на пазара на японците, а на пазара в Япония. Каква ирония. Китайците да продават скъпи модели в САЩ, Европа и Япония, а европейските и японските производители да се надпреварват да правят евтини модели за пазарите в третия свят, за да си запазят производството и бройките. После да се гордеят че са продали 5 пъти повече бройки на 10 пъти по-ниски цени.
  • #1
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Нямаше нужда ( преди 2 часа )
    "За съжаление този евтин всъдеход не е предназначен за пазарите в Европа и респективно - у нас." Даже нямаше нужда да го пишете това. Автомобил за 12 000 долара? Особено пък всъдеход пък бил той и китайски? А тук става въпрос за Toyota, макар и орязан модел.