IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz ще използва китайски хибрид в моделите си

Германската марка ще получи двигател, разработен от Geely и Renault

Години наред Mercedes си сътрудничеше с BYD в Китай, но това партньорство приключи, защото германският производител започна да губи пари от този съюз. Така общата марка Denza остана за китайците, а Mercedes се насочи към друг местен производител - Geely.


Mercedes-Benz


Двете компании отдавна поддържат отлични отношения, което ще позволи на германската марка да използва нов бензинов хибриден агрегат, разработен от подразделението Aurobay. Това е шведско-китайският филиал на HORSE - нова компания за двигатели, която собственост на Geely и Renault.

Новият агрегат трябва да бъде готов през 2026 г. Това е 2,0-литров двигател с 4 цилиндъра, наречен „Miller Medium Power“, който ще предлага максимална мощност от 250 к.с. и въртящ момент 360 Нм. Задвижващата система ще се произвежда в Китай и ще се доставя в Германия, където ще се поставя на модели на Mercedes-Benz.

Използването на хибридния агрегат няма да представлява проблем за компанията от Щутгарт, тъй като отговаря на строгия стандарт за емисии Euro 6e-bis. Това става благодарение на филтър за твърди частици и катализатор, който сега има по-голяма издръжливост поради по-ниските температури на отработените газове - едно от предимствата от цикъла на Милър.

 

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    papitoli ( преди 1 месец )
    Той и до сега си беше китайски
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 2 ( преди 1 месец )
    Обикновено тези, дето имат пара и не я мислят за какво я харчат не я имат много за дълго тази пара.
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    BoYang Maximov ( преди 1 месец )
    Браво на Европейският съюз и евролиберастите в Брюксел, ..Зелената им сделка, превърна Mercedes от немски производител, в дистрибутор на китайски стоки. / И сега, драги еврото и, ту Уловката е, че ако си купиш кола от Китай, ще плащаш 50% мито, но ако си купуваш части за производство на кола, е само 5% ;) И германците, отдавна правят само второто, докато забраняват на клиентите си в ЕС, да купят същото като качество и на половин цена, макар с различен бранд, но от Китай /
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН ( преди 1 месец )
    Никой все още не знае и не е проверил доколко може да е надеждна тази технология от жълтурчетата от Чайна-тауна, но със сигурност е най-ЙЕфтината възможна с оглед претърпените жестоко огромни загуби напоследък от германските еМБечки довели до свиване на производствени мощности и дори до евентуално предстоящо закриване на заводи във Федералната република. Да не забравяме, че тези дни предстои и една предизвикана от ПС IG-Metall предупредителна стачка на работниците в заводите на MB,BMW,VW,AUDI...
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Разбира се, че от mercedes ще изберат най-добрата хибридна технология от високотехнологични компании, а не някой посредствен хибрид от компания, която произвежда конфекция на конвейер със стари технологии.
  • #2
    3 rate up comment 8 rate down comment
    до 1 ( преди 1 месец )
    Бако коги имаш пара, не те боли шнуpа тия без парата какво си мислят. Оня ден един кат тебе обясняваше как Ситроен С7 бил по кола от S-класа....хахахахах То затова го спряха.
  • #1
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Пхахаха ..., китайски хибриди на Мерцедес. Честито на плащащите за емблема на капака.