IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-добрите коли на старо за годината

Volvo XC40 е големият победител в класацията на британски експерти

28 експерти на автомолилното издание What Car? определиха най-добрите коли втора употреба за закупуване през 2024 година. Те ги разпределиха по класове, но излъчиха и абослютен шампион. Това е Volvo XC40, който, разбира се, спечели и в категорията за SUV. Шведите, макар и под китайска шапка вече, продължават да са символ на здрави и надеждни автомобили.


Най-добрите автомобили втора ръка за 2024 година (ГАЛЕРИЯ):

 

 

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до Ленд Круйзъра ( преди 33 минути )
    Start stop системата може да се деактивира от менюто, ама човек трябва да се поинтересува, нали!?Останалото си е типично ляляне от някой лаладжия - чул или чел някъде нещо.Иначе поне да беше поръчал Лексъс, а не Тойота... Ама то толкова ти разбира и главата де.И се замисли, защо Волво, дето били толкова лоши, си увеличават продажбите!? До момента за 9 месеца на тази година са с 10% по-високи продажби, сравнени с 9-те месеца на 2023-а, която е рекордна в историята на Волво по продажби.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до Ленд Круйзъра ( преди 49 минути )
    Като пишеш за Америка, не се ли замисляш, че този с който пишеш може да живее там?Т6 имат проблем с консумацията на масло само с двигалите от моделна година 15,16 и 17. Разбирай след 2017-а няма Т6, който консумира масло. Проблемът е решен. Старт-стоп системата се деактивира завинаги от Д5T5 ком, както и се премахва ограничителя за макс. скорост от 180 км/ч, ако искаш де.И последно - аз Жипки не харесвам.Грозни са ми, без значение от марката. Седан или кабрио ми дай.В краен случай коНби!
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    #9 ( преди 2 часа )
    Аз вече си заръчах последният ленд круйзър на Тойота и като дойде тая скраб XC90 2022 година си заминава, ако може от там от де дойде, ако не дай да ти я продам, щом толкова много я харесваш :DDDD
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пешо ( преди 2 часа )
    М54В30 толкоз
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    #9 ( преди 3 часа )
    Като не чуваш патило, никой не може да те спре да си скубеш косата след като наринеш 140-150 хиляди, то вече към 200 и нагоре отиват цените, на мото пфое.Избора си е твой.И още нещо, ко купуваш някое от новите Т6 от Америка, да знаеш, със сигурност ще гори колкото бензин толкова и масло...Те и за това ги продават у мобилето по 40 хиляди за кола струвала 2016г 150 хиляди.
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    #9 карал съм достатъ ( преди 3 часа )
    За да ги оценя. Като не ти се вярва, па пробвай, купи едно ново Волво. Като започнат да скърцат вратите по неравностите, да висиш през месец в сервиза за какво ли не. Като установиш, че няма екстра по тоя *** да работи на 100%, а всичко е само хвалби. Като установиш, че малкия акумулатор е метнат в една пластмасова кутия и го държат само кабелите да не падне оттам. Като се наложи да те прибира репатрака от някое кръстовище, щото старт стопа изгасил колата и не запалила. Като не чуваш патило
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 часа )
    Статията е за автомобили. Защо камиони намесваш?Иначе аз 3 автомобила Волво съм имал досега, като 2 все още ги карам. Като всяка кола и те са с проблеми и се чупят, ама такива лаладжии, като онзи, дето е карал всички модели и всякакви задвижвания, с всякакви двигатели, слушал е всякакви аудиосистеми и им е навъртал по 100 000 км... хайде мерси. Дрън-дрън ярина.
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Волво = китай ( преди 3 часа )
    Китайско вече значи хубаво. Само това ще ви кажа. И следващите години ще си смените мнението но ако упорствате ще е болезнено. А камионите Волво и те ли са китайски?
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 часа )
    слушайте какво ви пише момчето и ако може пак препрочетете да не ревете после ама как бе волво да ама не волво бяха преди форд и 2 000 година от тогава минаха 25 години и е останала само емблемата и надписа всичко е чайна майна така че радвайте се на живота докато не сте си купили волво джереми кларксон
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До #8 ( преди 4 часа )
    О, значи си карал дизелови, бензинови, хибриди, че и електрически Волва? Явно всяка година си карал различен двигател, имал си различна аудиосистема, може би и различен модел. А, да не забравяме, че и по 100 000 км си навъртал, та знаеш кога заминава суперчарджъра.Да му писне на човек от въздухари.И още нещо. Следиш ли продажбите на Волво? Почти всяка година си подобряват рекорда за най-много продажби! Това ще да е защото правят лоши коли, нали!?