IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колите, с които шофьорите им най-трудно се разделят

13 автомобила от 6 марки се задържат поне 15 години при един собственик в Америка

Не е лесно да се дефинира определението „любов“ към кола, но когато първоначалният собственик държи превозно средство повече от 15 години, може да се предположи, че той е много доволен от него. Най-новото проучване на компанията iSeeCars установи 13-те коли, който собственици държат поне 15 години.


Моделите, с които е най-трудно да се разделиш


И докато предишни изследвания на iSeeCars установиха, че средната продължителност на притежание на нов автомобил е приблизително 8 години, запазването на ново превозно средство за повече от 15 години показва почти двойно повече отдаденост на тези модели.

В случая са анализирани над 929 000 автомобила от моделни години 1981-2009, продадени от януари до септември 2024 г., за да определи кои по-стари автомобили е най-вероятно да бъдат запазени от тях. А резултатите показват, че една марка се отличава рязко от останалите, когато става дума за любимите коли на американците.


Колите, с които шофьорите им най-трудно се разделят (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 29 минути )
    Срам за ползване на автомобил?! На кой си мислиш че му пука какво караш, освен на тези, които искат да ти се подиграват на липсата на ум и съответно в твоята глава?! Една колежка обясняваше такива неща. И в същото време обясняваше как едно рязко натискане на спирачката й коствала близо 3000 лева за ремонт. Някои от критериите са ок, ама думата "престиж" е празна от съдържание в почти всеки продукт, който виждаш или ползваш. Красив/красива е очите на гледащия, та това дори не може да общ критерий
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 58 минути )
    "Ама и Скоти Килмър ли например не различава" Нормално е тойоткаджия да вярва на лъжите на този креттен. Ти искаше да докажеш, че съм прав ли?
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Не те прави глупав. Ние не сме американци. Тук пазарът е по-беден като цяло и е нормално да се карат по 10 г. Но ние коментираме статистиката за САЩ, където японските излизат напред благодарение на причините, които описах. Иначе ако говорим за здрави коли, най-здрави са американските от 60-те. Японски от тогава дори не съществуват, защото са напълно изгнили преди десетилетия.
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 час )
    Аз си купих чисто нова кола 2014-та и я карах 10г и 160х км в БГ. В началото на 2014 пак така. След това я продадох на 1/3та от цената с пълна история от Дилъра с обслужвания дори и след гаранция. Няма да споменавам марки. Това прави ли ни глупави ? С текущата пак мисля да направя така. Последните 10г не знам какво е пътна помощ и притеснения по път с цялото семейство. Само до кажа че марките които карам са европейски.
  • #10
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Do car guy ( преди 1 час )
    А ти защо си мислиш, че хората искат здрави коли с ниски разходи. Аз познавам доста, които искат други неща от колите си. Сигурност, комфорт, престиж, удоволствие от шофирането, красив дизайн...Мен лично, би ме било срам да седна да карам нещо от сорта на Форд Ка, Фиат Мултипла, Понтика Ацтек, Рено Туйнго, какво да е на Нисан и Тойота. Ще ме е срам да бъда в толкова грозни автомобили.Друг ще го е срам да седне в нещо, което крещи "Аз съм беден", при това не само финансово беден!!!
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Колега, кой не иска "здрава кола с ниски разходи за поддръжка"? Въпросът е, че за 2% по-високи разходи човек може да си купи истинска кола, с комфорт, безопасност, обезшумяване, пътно поведение, работещо оборудване. Компромисът, който японецът прави за незначително "по-здрава" кола е несъразмерно голям, а е известно, че разликата отива в джоба на Тойотка, която има една от най-високите печалби в индустрията. Така че, не, цакат те с парите, т.е. разходите ти не са по-ниски.
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Car guy ( преди 1 час )
    Колко глупав и комплексиран трябва да си, за да си мислиш, че щом човек иска здрава кола с ниски разходи за поддръжка, значи е беден, необразован и заблуден? Знам, че по нашите ширини колата е протежение на егото и самочувствието на доста... да кажем ненадарени псевдомъжкарчета, но все пак?
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Електричарите не си продават колите не защото не искат, а защото не могат, статистиката го доказва.
  • #6
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 часа )
    До 1 - Съчувствие? Че ти си психопат. Какво съчувствие може да изпитваш изобщо?
  • #5
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Нормално ( преди 3 часа )
    За да завладее пазара, Toyota продаваше на абсолютно ниски цени автомобилите си в САЩ преди 10-15 години. Собствениците на останалите марки ги сменяха на 8 години по две причини. Първата е защото са по платежоспособни, но основната, защото са по-малко надеждни от Toyota. Заради втората причина собствениците на Toyota ги караха по 10 на години, което обаче съвпадна с корона кризата, кризата за чипове и други видове кризи, които вдигнаха цените двойно и тройно и сега не могат да си ги позволят