IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-лошите дизелови двигатели, правени в Европа

И един много здрав, но тромав като от ерата на Барни Ръбъл

В Европа семейните автомобили с дизелово гориво някога диктуваха пазара. В началото на века дори изпревариха тези на бензин. В някои страни като Белгия и Франция - дизеловите превозни средства представляваха почти 80% от пазара на нови коли.

 
дизелов мотор


Голямото им търсене принуди автомобилните производители да налагат нови двигатели с рекордна скорост. Конкуренцията стана по-жестока от всякога и се появиха новите технологии като Common Rail и Pumpe Düse.

В резултат на лудата надпревара някои дизелови двигатели, произведени в Европа, се оказаха зле направени като надеждност и здравина. Колегата ни Иво Гиевски от Slashgear (да, роден в Скопие) прави своята класация за най-лошите изпълнения по темата. Той се аргументира, че посочените дизелови мотори са избрани след личен опит, разговори с инженери, мнения по форуми и признания на самите производители.


Най-лошите дизелови двигатели, правени в Европа (ГАЛЕРИЯ)


 

0 от 500
  • #16
    12 rate up comment 1 rate down comment
    до Ринтири Пинкири ( преди 4 седмици )
    А ми има и бензинови милионници само по себе си рова нищо не значи
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Друг Гост ( преди 4 седмици )
    Съжалявам - грешна статия :-)
  • #14
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Друг Гост ( преди 4 седмици )
    Е това си е проблем на BYD - Волво си продават китайски автомобили... и Мерцедес и БМВ май внасят произведени в Китай автомобили...
  • #13
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Мдам ( преди 4 седмици )
    Върхут на инженерната тъпотия на Ханс....прозира отвсякъде...щот бичи "премиуми" хи хи хи
  • #12
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Всъщност ( преди 4 седмици )
    Конструкцията "помпа-дюза" в по- примитивен вариант се използваше в старите двутактови дизели "ЯМЗ" от руснаците(лиценз на GMC".Някои нови неща всъщност са позабравени стари решения.
  • #11
    9 rate up comment 10 rate down comment
    batzoro73 ( преди 4 седмици )
    Най големия *** е 2,2 dci 150 kc. на Рено.Бягайте далеч от него.
  • #10
    25 rate up comment 6 rate down comment
    бачо Кольо ( преди 4 седмици )
    Половината *** на ВАГините-айде пак да скачат вагаджийте колко са велиги ВАГините!
  • #9
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 4 седмици )
    До 6: И по кой стандарт дизела е лоша технология? 3 дезела на по 500 хил съм продал в перфектно здраве, сега хем е "нов и калпав" се каня да направя същото и с 4тия. Карал съм и бензин, и газ (ел само на тестдайв - шит). Кажи ми по кой критерий технология за двигатели милионници е много лош?
  • #8
    25 rate up comment 10 rate down comment
    Пропагандата издиша. ( преди 4 седмици )
    На лъжите на немците за техническото превъзходство на автомобилите им вярват само *** и неграмотници.За средно интелигентен човек дори е обидно да слуша глупостите им, камоли да им вярва, да купува надцените им *** и да виси по сервизите, като редовен кръводарител!Фалитът е най-светлото им "бъдеще"!
  • #7
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    И някой спира ли те да ползваш тези 3,4 вида по-добри двигатели, или ако искаш и реактивен? Същевременно преди време четяхме новини за въвеждането на нови пътни знаци, забраняващи карането на дизелови коли. Малка разлика така да се каже.