IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Corolla ще изминава 2000 км с един резервоар

За най-продавания модел в историята е предвиден 1,5-литров двигател в три варианта

Сегашното поколение на Toyota Corolla се появи през 2018 г., така че то е към края на жизнения си цикъл. По информация на японското издание Bestcarweb новата генерация на най-популярния автомобил в историята ще се появи през 2026 г., като ще предлага впечатляващи характеристики.


Toyota Corolla


Новата Corolla ще бъде оборудвана с двигател от следващото поколение на Toyota, който беше представен по-рано тази година на събитието Multi-Pathway Workshop, организирано от японския производител. Това е 1,-5-литров редови мотор с 4 цилиндъра, който ще се предлага в три варианта.

Спецификациите на двигателя още не са обявени, но се очаква в „чистия“ вариант, тоест без електрическа помощ, той да развива 130 к.с. В хибридният вариант (HEV) той ще получи 100 к.с., а във версията PHEV ще получи турбо и ще развива 180 к.с.

Основното предимство на новия мотор на Toyota ще бъде топлинната ефективност. Само преди дни конкурентът BYD обяви, че е постигнал показател от 46,06% за свой 1,5-литров двигател PHEV, което ще позволи на хибридните модели, оборудвани с него да изминават 2100 км с един резервоар.


Toyota Corolla


В момента предлаганият от Toyota двигател Dynamic Force постига топлинна ефективност от 41%, като по този начин значително отстъпва на китайския агрегат. Японците обаче работят усилено, така че въпросът е дали следващото поколение на мотора ще успее да изравни или да задмине двигателя на BYD.

Очакванията са, че благодарение на новия мотор бъдещата Corolla ще изминава около 2000 км с един резервоар. А по-ниската позиция на монтиране на двигателя не само ще подобри аеродинамиката и разхода на гориво на модела, но ще му придаде далеч по-спортен вид.


0 от 500
  • #10
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 2 месеца )
    "Между другото батерията на Тесла 3 е около 100 литра в обем (730 мл на 1 квтч)"Не, това е обемът само на клетките. Има още допълнителни подсилващи структури, охлаждане, вентилация. На системно ниво все пак, задвижването на Мирай (резервоари + горивна клетка + малка батерия) има към 2.5 пъти по-добра гравиметрична енергийна плътност от батериите на Тесла. За пространствена може и по-малко да е, но пак е в полза на водорода. Не знам защо си се запънал за отдавна изяснени неща.
  • #9
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 2 месеца )
    Тротинетка, какво пак си се запенил? Очевидно РУК е имал предвид 5 кг водород. А водородните касети са с енергийна плътност 660 Втч/кг: 3.3кВтч в 5 кг. Печатни грешки стават, какво си се хвнал за запетайката и повтаряш като психопат?
  • #8
    0 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Между другото батерията на Тесла 3 е около 100 литра в обем (730 мл на 1 квтч)
  • #7
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Пишете ни за неща след 2 години то сигурно самата Тойота още не е решила окончателно какво и защо :D
  • #6
    9 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хибрид с 2к км преход е абсурд, предвид малките резервоари (4-45л) и съотввтно батерии. Ако мине 100км на ток, то за останалите 1900км...няма как да даде 2/100 дори и при нормално каране
  • #5
    4 rate up comment 18 rate down comment
    До пръцльо ( преди 2 месеца )
    НА TOYOTA ВЯРВАТ само технически неграмотни хора, които ВЯРВАТ като тебе, че водородът има енергийна плътност около 666 kWh/kg. Или такива като РУК, които ВЯРВАТ че с 5 литра водород е възможно да се изминат 1360 км. Хора като вас, на които дори когато им посочиш грешката, няма да си признаят, че са сгрешили, а ще продължат да ВЯРВАТ и да мислят останалите хора за неграмотни, щом и те НЕ ВЯРВАТ. Лошото е че изразявате мислите си по най-агресивен начин срещу ЗНАЕЩИТЕ, че не били ВЯРВАЩИ
  • #4
    3 rate up comment 25 rate down comment
    До пръцльо ( преди 2 месеца )
    Toyota са такива ревльовци, че ако имаше нещо невярно, досега да си прочел поне 10 статии по темата от "проучвания" платени от Toyota. Вместо това, Toyota официално говори за сътрудничество с китайците за да им копират технологията. Точно както японците бяха разглобили китайски електромобили и се бяха възхитили от вложените инженерни решения. Това само човек с функционално неграмотност не може да разбере. Даже не се крият за да се налага да прилагаш критично мислене и да четеш между редовете.
  • #3
    37 rate up comment 3 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 2 месеца )
    Китайски 46% които никой никъде не е виждал срещу японски 41% в масово производство от 4 години.. само празноглава тротинетка (с претенции за функционална грамотност но без никакво покритие) може да се хване на такава очеизвадна пропагандна партенка.
  • #2
    4 rate up comment 30 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    На новата Toyota corolla, понеже няма да могат да вдигнат ефективността, поне могат да увеличат резервоара, за да бият китайците и да минат 2200 км с един резервоар.
  • #1
    1 rate up comment 32 rate down comment
    За функционално негр ( преди 2 месеца )
    Статията се опитва да ви обясни че Toya са технологично изостанали от китайците. Да ви го кажа в прав текст и накратко, че не обичате да четете статиите до края, А понякога когато четете нещо го разбирате наобратно.. Това са истинските факти, а не "фактите" на ВЯРАТА, които са си откровени заблуди, че Toyota Мирай има 5 л. резервоар за водород с който е изминала 1360 км , при положение че в реалността със 140 л. резервоар зарежда три пъти за да мине 1000 км.