IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Corolla ще изминава 2000 км с един резервоар

За най-продавания модел в историята е предвиден 1,5-литров двигател в три варианта

Сегашното поколение на Toyota Corolla се появи през 2018 г., така че то е към края на жизнения си цикъл. По информация на японското издание Bestcarweb новата генерация на най-популярния автомобил в историята ще се появи през 2026 г., като ще предлага впечатляващи характеристики.


Toyota Corolla


Новата Corolla ще бъде оборудвана с двигател от следващото поколение на Toyota, който беше представен по-рано тази година на събитието Multi-Pathway Workshop, организирано от японския производител. Това е 1,-5-литров редови мотор с 4 цилиндъра, който ще се предлага в три варианта.

Спецификациите на двигателя още не са обявени, но се очаква в „чистия“ вариант, тоест без електрическа помощ, той да развива 130 к.с. В хибридният вариант (HEV) той ще получи 100 к.с., а във версията PHEV ще получи турбо и ще развива 180 к.с.

Основното предимство на новия мотор на Toyota ще бъде топлинната ефективност. Само преди дни конкурентът BYD обяви, че е постигнал показател от 46,06% за свой 1,5-литров двигател PHEV, което ще позволи на хибридните модели, оборудвани с него да изминават 2100 км с един резервоар.


Toyota Corolla


В момента предлаганият от Toyota двигател Dynamic Force постига топлинна ефективност от 41%, като по този начин значително отстъпва на китайския агрегат. Японците обаче работят усилено, така че въпросът е дали следващото поколение на мотора ще успее да изравни или да задмине двигателя на BYD.

Очакванията са, че благодарение на новия мотор бъдещата Corolla ще изминава около 2000 км с един резервоар. А по-ниската позиция на монтиране на двигателя не само ще подобри аеродинамиката и разхода на гориво на модела, но ще му придаде далеч по-спортен вид.


0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Мислещ ( преди 3 седмици )
    Абе, какъв водород ви гони? Каква грозота?Жалко,че има толкова прости Българи а уж се водим за умна нация Само *** говорят за хибриден автомобил и връзка с водород да не говорим за факта,че хората обяснявайки колко е грозна се качват всеки ден в кола на над 20 години и 2мил. Км . Просто нямам думи
  • #29
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Ммм ( преди 4 седмици )
    Дизайна е грозен, скосена форма и малко вътрешно пространство за сметка на аеродинамичност. Лично на мен не ми харесва. А и вероятно ще е скъпа тази Тойота
  • #28
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Добърден ( преди 4 седмици )
    Ако някой още не е разбрал какво се случва в света да се замисли над факта че японците се опитват да настигнат китайците.
  • #27
    3 rate up comment 3 rate down comment
    21М ( преди 4 седмици )
    Брейй.. Само че, до 3-4г нямат идея какво ще се случи в глобален план. Тия неща и борбата на ключови играчи върху контрола над горива и ценни метали и др. суровини, кой знае в какви фалшиви балони и жестоки ходове ще се изрази.. Днес Toyota (и другите разбира се) мислят така, но кой знае какви гадости има планирани от официални и потайно прикрити костюмари. Няма да се мине на алтернативни горива скоро. Помнете ми думата.Батериите са назад все още..
  • #26
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    това чудо кой и къде ще го обслужва те гума не могат да ти сменят водородна клетка ще сервизират
  • #25
    3 rate up comment 5 rate down comment
    до хвялинасраненко ( преди 1 месец )
    Да и 30% от енергияна на водорода е необходима за електролиза на водород от вода. Огромни загуби
  • #24
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Снимките официални ли са или предположения? Хубаво е да се цитира източника на тази информация, а ако е повече от един - примерно всеки от тях. Иначе е хубаво, че се връщат на 4-цилиндъра, предполага се, доколкото решат да ги произвеждат де.
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До пръцльо ( преди 1 месец )
    С цел запазване на достойнството ти, в знак на добра воля за желанието да водим градивна дискусия, ще те оставя сам да си откриеш грешката. Докажи на останалите, че не си антиматематик като тях. Самият факт че си регистрира НИК, точно когато започнаха да пишат глупости от твое име, говори, че си човек на честта, въпреки странния Ник, който си си избрал и на пръв поглед звучи обидно когато някой се обръща към тебе.
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До пръцльо ( преди 1 месец )
    Благодаря! Ето така се води градивна дискусия при която няма как да не стигнем до един и същ резултат. Благодаря! Оценявам го и ти стискам ръката! Ти си лъч светлина от страна на антиелектриците! Приемам всичко това на доверие, въпреки че съм леко скептичен. Но дори без да смятам нищо, само тези 190 кг спрямо 480 кг доказват, че грешиш и е невъзможно ."Мирай (резервоари + горивна клетка + малка батерия) има към 2.5 пъти по-добра гравиметрична енергийна плътност от батериите на Тесла."
  • #21
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Факт ( преди 1 месец )
    Безсмислица Електричката ти дава пробег от 500+ км на зареждане тоеа са 182 500 км на година или 10 пъти над средният пробег на шодзор ако прави по 50км на ден