В доброто старо време сме изминавали по 18 км пеш, обикаляйки залите на Парижкия автосалон. За тазгодишното издание ни стигнаха 5.5 км - до такава степен умерено бе участието на автомобилните производители. Но на фона на прекратената завинаги Женева и на окаяния предишен опит на Париж от 2022, автомобилният салон от 2024 вдъхва известна надежда за бъдещето на големите изложения в Европа. Ето и автомобилите, които ни хванаха окото в четирите зали на Mondial de l'Auto - новите автомобили, разбира се, защото за класиките ще посветим отделна статия.
25-те най-интересни коли от Париж 2024 (ГАЛЕРИЯ):
GAC ES9
GAC е поредната китайска марка, натрупала достатъчно инерция у дома, за да мисли вече и за европейския пазар. ES9, който в родината си се продава под марката Trumpchi, е плъг-ин хибрид с 26-киловатчасова батерия и двулитров бензинов мотор. Цената в Китай е 40,000 долара, в Европа ще е по-височка.
GAC е поредната китайска марка, натрупала достатъчно инерция у дома, за да мисли вече и за европейския пазар. ES9, който в родината си се продава под марката Trumpchi, е плъг-ин хибрид с 26-киловатчасова батерия и двулитров бензинов мотор. Цената в Китай е 40,000 долара, в Европа ще е по-височка.