В доброто старо време сме изминавали по 18 км пеш, обикаляйки залите на Парижкия автосалон. За тазгодишното издание ни стигнаха 5.5 км - до такава степен умерено бе участието на автомобилните производители. Но на фона на прекратената завинаги Женева и на окаяния предишен опит на Париж от 2022, автомобилният салон от 2024 вдъхва известна надежда за бъдещето на големите изложения в Европа. Ето и автомобилите, които ни хванаха окото в четирите зали на Mondial de l'Auto - новите автомобили, разбира се, защото за класиките ще посветим отделна статия.
25-те най-интересни коли от Париж 2024 (ГАЛЕРИЯ):
Cadillac Lyriq
Отдавна напусналата Европа американска премиум марка избра да се завърне с електрическата си гама точно в момент, в който този сегмент от пазара изпитва забележимо охлаждане. Но кросоувърът Lyriq изглежда любопитно. Версията с един електромотор развива "само" 345 конски сили и 441 Нм въртящ момент. При варианта с два електромотора и задвижване на четирите колела конете са вече 500.
Отдавна напусналата Европа американска премиум марка избра да се завърне с електрическата си гама точно в момент, в който този сегмент от пазара изпитва забележимо охлаждане. Но кросоувърът Lyriq изглежда любопитно. Версията с един електромотор развива "само" 345 конски сили и 441 Нм въртящ момент. При варианта с два електромотора и задвижване на четирите колела конете са вече 500.