В доброто старо време сме изминавали по 18 км пеш, обикаляйки залите на Парижкия автосалон. За тазгодишното издание ни стигнаха 5.5 км - до такава степен умерено бе участието на автомобилните производители. Но на фона на прекратената завинаги Женева и на окаяния предишен опит на Париж от 2022, автомобилният салон от 2024 вдъхва известна надежда за бъдещето на големите изложения в Европа. Ето и автомобилите, които ни хванаха окото в четирите зали на Mondial de l'Auto - новите автомобили, разбира се, защото за класиките ще посветим отделна статия.
25-те най-интересни коли от Париж 2024 (ГАЛЕРИЯ):
Dacia Bigster
Най-после румънската марка на Renault осъществи заканите си и навлезе в С-сегмента с новия Bigster - на пръв поглед уголемена версия на Duster, макар че главният дизайнер Давид Дюран ни увери, че разликите между двата модела са повече, отколкото вижда окото. Огромен багажник (667 литра), задвижване на четирите колела и цена под 60,000 лева - модели като Nissan Qashqai, Ford Kuga и Kia Sportage определено има от какво да се тревожат.
Най-после румънската марка на Renault осъществи заканите си и навлезе в С-сегмента с новия Bigster - на пръв поглед уголемена версия на Duster, макар че главният дизайнер Давид Дюран ни увери, че разликите между двата модела са повече, отколкото вижда окото. Огромен багажник (667 литра), задвижване на четирите колела и цена под 60,000 лева - модели като Nissan Qashqai, Ford Kuga и Kia Sportage определено има от какво да се тревожат.