IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-продаваните кросоувъри в света

В челната десетка присъстват четири японски модела

Популярният сайт focus2move публикува глобалната класация на най-продаваните кросоувъри към август 2024 г. В челната десетка са намерили място само два модела на европейски производители, а преобладават японските - четири.


Най-продаваните кросоувъри в света (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 42 минути )
    Да слезеш от просторен и комфортен автомобил примерно на Голф е все едно минаваш на картинг, да не говорим, че смешното вагенче е на цена колкото на един СУВ.
  • #7
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Има един стар лаф, че мъж с некои анатомични малки неща компенсира с голям автомобил!
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Не случайно в САЩ са толкова популярни пикапите и джиповете. Хората могат да си ги позволят и ги ползват като ежедневни коли заради удобството и сигурността която дават. Когато се качиш на такава голяма и мощна кола се чувстваш много по спокоен на пътя.
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Ниските коли се правят за икономия. SUV се доказа във времето че е най практичната и удобна форма. По добра видимост, повече комфорт, по удобно за слизане и качване, по голям пътен просвет за по лесно преодоляване на препятствия и значително по добра проходимост в зимни условия и по черни пътища. Като цяло SUV имат доста по здрава конструкция и окачване и са по сигурни и при птп. Основните им минуси са по висок разход на гориво и по скъпа поддръжка. Всеки си избира.
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До1 ( преди 1 час )
    Който не е карал такъв автомобил не знае колко е удобен. Карам Куга с бензинов мотор, колата е комбинация от всичко което му трябва на човек. Върви като спортна кола, голям багажник, висок клирънс, с който минаваш навсякъде и паркираш на всякъде, вътре е широко и удобно, като на пътя се държи като всеки нормален хечбек. Евала на който е измислил този клас автомобили. За всеки си има ниша, който не му харесва този тип коли да си купува каквото му харесва.
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    FenIX ( преди 2 часа )
    До 1Колкото са виновни те толкова и тия които ги купуват. Явно повечето хора искат такива паркетни СУВ-ве а каквото иска пазара това се продава. Поне в Европа първо умря пазара на седаните. По същия път са тръгнали и компактните семейни коли от "Голфов ия" клас или С сегмента. Накрая ще останат различни по големина СУВ чета и СУВове
  • #2
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 3 часа )
    Що, да не би да карат клиентите насила да ги купуват?
  • #1
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 часа )
    да им натрошиш ръчичките на маркетолозите които измислиха това чудо наречено градски кросовър