fallback

Германците преминават от местни марки на китайски EV

Цената е определящият фактор за тези, които ще купуват нова кола

Дълго време германските автомобили се смятаха за стандарт за качество и надеждност. Напоследък обаче на пазара се наблюдава интересна тенденция - китайските компании, които само преди няколко години бяха възприемани като производители на бюджетни автомобили със съмнително качество, все повече привличат вниманието на европейските купувачи, и по-специално на тези в Германия.

Цената определено е ключов фактор за избора, сочи проучване на Германския автомобилен клуб (ADAC). Китайските електрически автомобили струват значително по-малко от техните европейски конкуренти. Това се дължи на по-ниските производствени разходи, наличието на евтини материали и липсата на високи данъци.

Безопасността на новите коли от азиатската държава също вече не е под съмнение. Китайските производители инвестират сериозно в разработването на автомобили с усъвършенствани системи за безопасност, които са наравно с, а в някои отношения дори превъзхождат европейските си колеги. Официалната европейска програма за оценка на нови автомобили Euro NCAP потвърждава този факт, като оценява високо най-новите автомобили от Китай.

Проучване на ADAC показва още, че 74% от анкетираните германци на възраст между 30 и 39 години и 72% на възраст между 18 и 29 години обмислят покупката на китайски автомобил. За тях важни фактори са не само достъпността и безопасността, но и технологичността, модерният дизайн и екологията.

fallback
  • #11
    РУК ( преди 3 часа )
    до 9 - кефи ли те да изкривяваш чуждите думи, а глiстче ненормално!Дето много се сърдиш как хората ти изкривявали думите?Хайде да ми покажеш къде я хваля Тойотата и къде съм казал, че с 5л съм минал 1400км?Или споменах конкретен разход който съм постигнал,а? Или да споделиш, че стествал кола, за теб е хвалене на кола? Психопатче насъскано! Хайде чао, дадохте причина и днес да се чувстваш нужен! :-) :-)
  • #10
    РУК ( преди 3 часа )
    Еми няма смисъл Мите,на теб дизела ти върши перфектна работа, поне докато нафтата не мине 4лв за литър, нали така беше! Иначе късаш ризи, ревеш със сълзи да хвалиш електрички. Но нафтичката си е нафтичка. Но пък що да не хвалиш технология до която си имал достъп цели 15 мин в целия си живот, че да се заяждаш вече в 3 сайта с хората. Поне в толкова ти разпознах изблиците! Човек вече няма къде спокойно да коментира коли в БГ сайтове от тебе!Добре, че английския и немски ти куцат,та алтернатива име
  • #9
    До Рук ( преди 3 часа )
    Няма смисъл. При положение че за по-малко пари мога да си купя Toyota mirai с 5 л резервоар, с който да мога да минавам 1400 км с едно зареждане. Откакто ми ги похвали, все за тях мисля и се отказах от електромобилите. Наистина бъдещето принадлежи на водорода с толкова високотехнологичен производител. Перфето mobile-то на турбо и на Радев ряпа да яде!
  • #8
    РУК ( преди 4 часа )
    На опашки се редят даже и в неделя! Такива задръствания днес във Франкфурт, чак са викнали сини каски от ООН да помагат! Хората се бият за китайски електрички в Германия! А другаря Си е наредил вече да ги внасят и по въздух и да ги пускат с парашути! Страшна гледка е ви казвам.Говорих с хора межди 18 и 81 години и 81% от тях обмислят да си купят не една, а по 7 китайски коли, по една за всеки ден! Идвайте да не изтървете далаверата!Митее да ти платя ли ред на опашка?Дай пример!
  • #7
    анонимен ( преди 4 часа )
    Какви Тесли какви китайски електрички, кола се взима на лизинг и после се разменя за нова. Едно е да си шитнеш колата с 10к лева надолу от новата друго е да се набуташ с произволна електричка и после да ти върнат 30% от цената макс.
  • #6
    анонимен ( преди 5 часа )
    Между "обмислят" и "преминават" има огромна разлика. И аз "обмислям" кола 2ра ръка 2020г., но май ще "премина" на такава от 2015, а много вероятно да си остана със старата
  • #5
    анонимен ( преди 5 часа )
    Оня ден Киа еv6 ПОЧТИ нова ми правят оферта за 500Евро за 120 вноски, със свободни 400 кинта в края на месеца как да стане.
  • #4
    анонимен ( преди 5 часа )
    Качественоти китайско, не чааак толкова евтино, но е факт че немеца си брои стотинките и търси ЦЕНА и после качество.
  • #3
    Вин ( преди 6 часа )
    Логично, а инвазията тепърва ще се разширява! Това още повече би трябвало да се отнася за страни като нашата, където няма причина за автомобилен национализъм:))
  • #2
    анонимен ( преди 6 часа )
    Сега в Германия, скоро и в Япония. Там китайски хибриди.
fallback
Последни