fallback

Tesla представи нов модел за 30 000 долара

Роботаксито CyberCab няма волан и педали

Лидерът при електромобилите Tesla представи новия си продукт - роботакси, което беше анонсирано още преди време от американската компания. Това стана на специално събитие, наречено „We, robot“, където на публиката бяха представени десетки роботиксита Tesla CyberCab, като едно от тях докара на сцената главния изпълнителен директор на компанията Илон Мъск.

CyberCab изглежда като по-малка версия на пикапа Cybertruck. За разлика от съвременните електрически автомобили, новият модел на Tesla няма нито волан, нито педали, нито странични огледала, нито задно стъкло.

Самият Мъск сравни кола с асансьор, в който просто натискате бутона, за да се возите. Серийното производство на CyberCab ще започне през 2026 г., като се очаква при излизането си на електрическото преводно средство да струва по-малко от 30 000 долара.

Компанията-производител все още не е разкрила подробности за за задвижването на роботаксито, но е известно, че електрическият автомобил е оборудван с най-новите системи за автономно управление на Tesla. Интериорът е изключително строг, с чифт седалки и голям екран на информационно-развлекателната система, който изглежда взет направо от Model 3 или Model Y.

Една от характеристиките на CyberCab, която не се среща в никой друг модела на Tesla, са вратите тип „пеперуда“, които, поне на на теория, би трябвало да улеснят качването и слизането на пътниците в таксито.  Вече са произведени 50 екземпляра от роботаксито, като те ще бъдат използвани за подобряване на системата за автопилот на Tesla.

Още снимки на новото роботакси на Tesla - вижте в галерията:

fallback
  • #49
    копирайтс ( преди 4 седмици )
    копирано от Хюндай
  • #48
    анонимен ( преди 1 месец )
    По същата причина, поради която над пътищата няма изградена инфраструктура за тролеи. И самите пътища не са направени от фотоволтаици или пиезокристали. За домашна работа, отговор на въпроса защо водният транспорт е най-евтин и ефективен.
  • #47
    анонимен ( преди 1 месец )
    електромоблите са създадени за големи мегаполиси и за богати индустриални общества за съжаление не могат да се наложат като грандтурери и причината е липсата на изградена инфраструктура от зарядни станции и складове - батерии за съхранение на енергия която да компенсира пиковите потребления и претоварвания на енергийната система наскоро попаднах на една публикация в инстаграм и въпроса ме накара да се замисля сериозно защо всички фотоволтаични централи не се изграждат над пътната инфраструктура
  • #46
    TSLA ( преди 1 месец )
    Същите приказки са били навремето в оборите, когато са минавали първите Фордове. В свещоливниците, когато са пускали газените лампи, при газаджиите, когато са пускали тока. 1 към 1. Светът винаги се е движил от знаещите и можещите. Останалото е ясно - откъдето мине, кафява диря оставя. Така вървят нещата: л.на от гърнето, л.на от устата. Слънцето никога няма да изгрее от Запад. Кибербакшиша е 11130 пъти по-добър от всеки геврекаджия.
  • #45
    анонимен ( преди 1 месец )
    Е, точно, че не ни дават да си караме, каквото си искаме. Митето и подобните му все забрани, изисквания и стимули са им в главите. Затова трябва да се действа "догде е мъничка змията".
  • #44
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мите, Гост-е (и другите "фенове" на Митака), стига се нервирахте, бе, хора. Че Илон-чо лъже, знаем. Че така си набира парички от неумни хора, пак знаем. Че творенията му не се различават от лагерни колички, за трети път знаем. Че ще ни ги наложат със сила/закон, още по- знаем. Ама вие защо се джавкате за това? Всеки да си кара, каквото си му харесва, докато ни вземат с полиция ДВГ-тата и това е. Кажете нещо тук за недоразумението горе от снимките. Няма смисъл да се нападате един друг...
  • #43
    До 41 ( преди 1 месец )
    За 10% разлика обикновено си премълчавам. Но когато някоя статия ми казва, че електромобилите при 10% по-високо тегло износват гумите 1850 пъти повече от бензинов автомобил, а всички антиелектрици вярват, направо си им казвам че са антиматематици. Когато РУК вярва, че стария модел водороден автомобил е имал само 5 l резервоар с който изминава 500 км, му казвам, че е антифизик. Малко по-малък антифризик от пръдливия господин, който твърди, че водородът има енергийна плътност 660кВтч/кг
  • #42
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тесла, кола за хора които обичат да се возят и са готови да си жертват живота за 5 реда код!
  • #41
    анонимен ( преди 1 месец )
    Митето прецизен, бре. Като се каже 1, значи трябва да е 1. Няма такива работи като 0,99 или 1,1!
  • #40
    анонимен ( преди 1 месец )
    "От 2020 досега Тесла са напечатали към 500 милиона акции" това не бяха ли твои лъжи? Къде отиде през 2019 г, когато нямаше корона криза? Ако петата година е 2024, коя е била първата година? Ти вече си отговорил де, но едно доказателство в повече че си лъжец антиматематик без функционална неграмотност няма да е излишно. Така или иначе се хвалиш и гордееш с тези си качества, почти толкова колкото и с пръдните си, които хвалиш навред. Не си сметнал и началните вноски за пикапа? Колко милиард
fallback
Последни