fallback

Tesla Model 3 Long Range RWD обещава 702 км пробег

Новата версия на електрическия седан е най-ефективната в гамата и струва 44 990 евро

Американският производител Tesla обнови гамата на Model 3, като включи в нея версията Long Range със задно задвижване, която обещава 702 км автономност в цикъла WLTP. Това означава разход от 12,5 kWh/100 км от батерията с 60 kWh.

Според Tesla това е „най-ефективното превозно средство със задно задвижване, предлагано в момента в Европа". Моделът вече е наличен за поръчки в ЕС, като цените му стартират от 44 990 евро.

Максималната скорост на новия седан е 201 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,2 секунди. Версията Long Range със задно предаване е четвъртата в гамата на Model 3. В нея влизат още базов вариант със задно предаване (той започва от 39 990 евро), задвижване на всички колела Long Range (48 990 евро) и задвижване на всички колела Performance (57 490 евро).

Както и при другите варианти на модела, Long Range RWD се предлага стандартно с боята Pearl White Metallic и с 18.цолови джанти Photon. Интериорът е в черна кожа, а стандартният автопилот включва система за корекция на траекторията и адаптивен круиз-контрол.

Като опции електромобола се предлагат още 5 други цвята, 19-цолови джанти Nova, с които пробегът е намален до 640 км, теглич до 1000 кг, черно-бял кожен салон и усъвършенстван автопилот или пълно автономно шофиране, което е оценено на 7500 евро.

Последната система позволява на колата да спира сама на светофари и знаци за спиране, докато с бъдещите актуализации, според официалната информация от Tesla, автомобилът ще може да се движи сам почти навсякъде с минимална намеса на водача.

fallback
  • #7
    РУК ( преди 4 часа )
    до 1 - само преди няколко дни обясняваше, че EVтата реално харчили много под 20/100, но понеже ти си ларж, си слагаш в сметките 20/100 и пак ти излизали сметките. Хайде да дефинираш "много под 20/100"? 12,5/100 не е ли много под 20/100 или е твърде много под 20/100 :-) :-) :-) Май винаги си недоволен,а? :-)
  • #6
    анонимен ( преди 4 часа )
    Тази новата "тройка" е доста по добра от старата. Личи си и по сглобката. Усеща се по окачествено от предишната. Вчера тъкмо разглеждах една такава и честно казано доста ми хареса. Липсата на дисплей за шофьора малко дразни че така все трябва да гледаш на дясно ама не е болка за умиране. Предполагам че се свиква. Орязали нарочно някой неща за да се отличава от S модела.
  • #5
    Нищо ново под слънце ( преди 4 часа )
    А иначе като направим сметките, лъсва добрата стара пропаганда. Да обявиш цената на най-евтиния модел и да го комбинираш с техническите характеристики на най-скъпия. Въпреки че пак не достигат около 4kWh, защото са необходими 87,75kWh при този пробег и разход, докато най-голямата батерия за която знам е 84kWh, но тя се инсталира само на автомобили с четири задвижващи колела.
  • #4
    Дали? ( преди 4 часа )
    Е колко пък да съм се объркал? Цитирам: "Long Range със задно задвижване, която обещава 702 км автономност в цикъла WLTP. Това означава разход от 12,5 kWh/100 км от батерията с 60 kWh." Ако някой се е объркал Това не съм аз, а този който е писал статията. А после се чудим защо има недоволни от електромобилите. Недоволни са само хората, който оставят да ги излъжат още при покупката и ВЯРВАТ на подобни измислици. Хора които имат нереалистични очаквания.
  • #3
    анонимен ( преди 5 часа )
    Объркал си се. Обявената нова модификация е с батерията на LR (NMC, около 72 кВтч), но с един мотор.
  • #2
    анонимен ( преди 5 часа )
    Дори при обявеният разход, с тази батерия максималният пробег е 480 км, а реалния при магистрално шофиране около 300. Тоест максимум 250 км между зарежданията. Това въобще не е подходяща автомобил за някой който ще трябва да си губи времето да МИСЛИ на коя от стоте зарядни станции до морето да спре за 10 минути за да може да стигне до крайната дестинация. На такива хора обикновено това зареждане има отнема 40 минути.- 30 минути да измислят и 10 да заредят
  • #1
    Пак пропаганда ( преди 5 часа )
    Но за разлика от антиелектриците, аз не съм сектант и психопат и няма да си изключа критичното мислене и да обяснявам как Тесла модел 3 изминава 700 км с 60 киловатчаса батерия и разход 12,5кWh/100км, защото това е перпето мобиле. Ето че не всичко което го пише в Интернет е вярно. Това е точно толкова вярно колкото хибридите харчат 1 на 100, водородните минават 1000 км с едно зареждане, или автомобилите (особено баничарките) на антиелектриците харчат 4,5 на 100 при магистрална скорост.
fallback
Последни