fallback

Tesla Model 3 Long Range RWD обещава 702 км пробег

Новата версия на електрическия седан е най-ефективната в гамата и струва 44 990 евро

Американският производител Tesla обнови гамата на Model 3, като включи в нея версията Long Range със задно задвижване, която обещава 702 км автономност в цикъла WLTP. Това означава разход от 12,5 kWh/100 км от батерията с 60 kWh.

Според Tesla това е „най-ефективното превозно средство със задно задвижване, предлагано в момента в Европа". Моделът вече е наличен за поръчки в ЕС, като цените му стартират от 44 990 евро.

Максималната скорост на новия седан е 201 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,2 секунди. Версията Long Range със задно предаване е четвъртата в гамата на Model 3. В нея влизат още базов вариант със задно предаване (той започва от 39 990 евро), задвижване на всички колела Long Range (48 990 евро) и задвижване на всички колела Performance (57 490 евро).

Както и при другите варианти на модела, Long Range RWD се предлага стандартно с боята Pearl White Metallic и с 18.цолови джанти Photon. Интериорът е в черна кожа, а стандартният автопилот включва система за корекция на траекторията и адаптивен круиз-контрол.

Като опции електромобола се предлагат още 5 други цвята, 19-цолови джанти Nova, с които пробегът е намален до 640 км, теглич до 1000 кг, черно-бял кожен салон и усъвършенстван автопилот или пълно автономно шофиране, което е оценено на 7500 евро.

Последната система позволява на колата да спира сама на светофари и знаци за спиране, докато с бъдещите актуализации, според официалната информация от Tesla, автомобилът ще може да се движи сам почти навсякъде с минимална намеса на водача.

fallback
  • #15
    Гостенино ( преди 35 минути )
    Нали знаеш кои ВЯРВАТЕ на обещания и кои проявяваме здрав разум и вярваме само на числа, които са ми сме сметнали и има някакъв шанс да отговарят на реалността? Едните ВЯРВАТЕ на всичко написано в интернет, само защото звучи добре и отговаря на предразсъдъците ви, а другите проявяваме критично мислене, ПРЕДИ да ПОВЯРВАМЕ и да преценим тези факти в кои ситуации са истина и в кои не. Напълно възможно е да достигнеш максималната мощност на баничарка при изкачване на Шипка, но не с 15/100
  • #14
    Гост ( преди 1 час )
    Може и да "обещава" и повече,но с 40 км/ч.
  • #13
    анонимен ( преди 1 час )
    В Теста на Бьорн версияга с 2 мотора при 90 км/ч има разход за около 605 км, а с 120 км/ч за около 460 км
  • #12
    Кого лъжеш ( преди 1 час )
    "И голямо сърдене като кажа, че технологията е недоносена! " Само психопатите дрънчат на емоционалната струна. То не беше душа на автомобила, то не беше оргазъм от звука, то не беше че някой им се сърди, защото си повторил неговите думи. Защо да ти се сърдя след като повтаряш моята теза? Защо винаги твърдите, че някой е казал обратното. Нали аз съм този, който казва че електромобили те се развиват не с дни с часове и засега задоволяват потребностите само на 5% от шофьорите и процента расте.
  • #11
    анонимен ( преди 1 час )
    Модел 3 със задно и LFP батерията гори 11,4 кВтч/100 при 90 и 15,4 при 120. И със 150 да караш, пак е под 20.
  • #10
    До РУК ( преди 1 час )
    Знаеш ли какво би направил всеки един психопат на мое място? Онези същите, които обявяват пробегът на водородната Toyota 1000 км? Веднага щяха да сметнат, че ако на тази Тесла бъдат сложени от онези китайски батерии, които се зареждат с 500 kW мощност, Тесла вече ще се зарежда с 4000 км/ч, което е 66 километра на минута зареждане. 330 км за 5 минути зареждане. Даже мога да ти дам линкове как това ще се случи. Само че аз не съм психопат и знам, че това е само теория.
  • #9
    До РУК ( преди 2 часа )
    Ами така е! Само не разбрах дали твърдиш че 12,5 е повече от 20 и В какво ме обвиняваш? Хайде погледни ми сметките и кажи къде греша? Н Или пак не можеш да намериш никаква грешка но въпреки това не си съгласен с мен? Казал ли съм че реалния пробег на тази 60 киловатачаса батерия е около 300 км без дори да си попитал? Можеш ли да сметнеш колко разход съм заложил? Разбира се че можеш да сме днес но няма да отговориш, защото.... Хайде да не ставам груб като всеки път когато казвам някоя истина
  • #8
    РУК ( преди 2 часа )
    Иначе информацията за пробега на този модел е просто потресаваща: С 18" джанти - 702км, с 19" джанти - 640км. Това е официална информация от Тесла! Ако си гъзе и сложиш 20ки - сигурно 560км .... После - абе защо хората не купуват толкова електрички колкото ни си искаше ... И голямо сърдене като кажа, че технологията е недоносена! Митее, аз ще сменя всички коли в родата с електричкески в момента в който тази технология отговаря на определението "завършен етап на развитие" !Ама е много далеч
  • #7
    РУК ( преди 2 часа )
    до 1 - само преди няколко дни обясняваше, че EVтата реално харчили много под 20/100, но понеже ти си ларж, си слагаш в сметките 20/100 и пак ти излизали сметките. Хайде да дефинираш "много под 20/100"? 12,5/100 не е ли много под 20/100 или е твърде много под 20/100 :-) :-) :-) Май винаги си недоволен,а? :-)
  • #6
    анонимен ( преди 2 часа )
    Тази новата "тройка" е доста по добра от старата. Личи си и по сглобката. Усеща се по окачествено от предишната. Вчера тъкмо разглеждах една такава и честно казано доста ми хареса. Липсата на дисплей за шофьора малко дразни че така все трябва да гледаш на дясно ама не е болка за умиране. Предполагам че се свиква. Орязали нарочно някой неща за да се отличава от S модела.
fallback
Последни