IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Model 3 Long Range RWD обещава 702 км пробег

Новата версия на електрическия седан е най-ефективната в гамата и струва 44 990 евро

Американският производител Tesla обнови гамата на Model 3, като включи в нея версията Long Range със задно задвижване, която обещава 702 км автономност в цикъла WLTP. Това означава разход от 12,5 kWh/100 км от батерията с 60 kWh.


Tesla Model 3 Long Range RWD


Според Tesla това е „най-ефективното превозно средство със задно задвижване, предлагано в момента в Европа". Моделът вече е наличен за поръчки в ЕС, като цените му стартират от 44 990 евро.

Максималната скорост на новия седан е 201 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,2 секунди. Версията Long Range със задно предаване е четвъртата в гамата на Model 3. В нея влизат още базов вариант със задно предаване (той започва от 39 990 евро), задвижване на всички колела Long Range (48 990 евро) и задвижване на всички колела Performance (57 490 евро).


Tesla Model 3 Long Range RWD


Както и при другите варианти на модела, Long Range RWD се предлага стандартно с боята Pearl White Metallic и с 18.цолови джанти Photon. Интериорът е в черна кожа, а стандартният автопилот включва система за корекция на траекторията и адаптивен круиз-контрол.

Като опции електромобола се предлагат още 5 други цвята, 19-цолови джанти Nova, с които пробегът е намален до 640 км, теглич до 1000 кг, черно-бял кожен салон и усъвършенстван автопилот или пълно автономно шофиране, което е оценено на 7500 евро.


Tesla Model 3 Long Range RWD


Последната система позволява на колата да спира сама на светофари и знаци за спиране, докато с бъдещите актуализации, според официалната информация от Tesla, автомобилът ще може да се движи сам почти навсякъде с минимална намеса на водача.


0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кого лъжеш ( преди 6 минути )
    "И голямо сърдене като кажа, че технологията е недоносена! " Само психопатите дрънчат на емоционалната струна. То не беше душа на автомобила, то не беше оргазъм от звука, то не беше че някой им се сърди, защото си повторил неговите думи. Защо да ти се сърдя след като повтаряш моята теза? Защо винаги твърдите, че някой е казал обратното. Нали аз съм този, който казва че електромобили те се развиват не с дни с часове и засега задоволяват потребностите само на 5% от шофьорите и процента расте.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 минути )
    Модел 3 със задно и LFP батерията гори 11,4 кВтч/100 при 90 и 15,4 при 120. И със 150 да караш, пак е под 20.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До РУК ( преди 9 минути )
    Знаеш ли какво би направил всеки един психопат на мое място? Онези същите, които обявяват пробегът на водородната Toyota 1000 км? Веднага щяха да сметнат, че ако на тази Тесла бъдат сложени от онези китайски батерии, които се зареждат с 500 kW мощност, Тесла вече ще се зарежда с 4000 км/ч, което е 66 километра на минута зареждане. 330 км за 5 минути зареждане. Даже мога да ти дам линкове как това ще се случи. Само че аз не съм психопат и знам, че това е само теория.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До РУК ( преди 18 минути )
    Ами така е! Само не разбрах дали твърдиш че 12,5 е повече от 20 и В какво ме обвиняваш? Хайде погледни ми сметките и кажи къде греша? Н Или пак не можеш да намериш никаква грешка но въпреки това не си съгласен с мен? Казал ли съм че реалния пробег на тази 60 киловатачаса батерия е около 300 км без дори да си попитал? Можеш ли да сметнеш колко разход съм заложил? Разбира се че можеш да сме днес но няма да отговориш, защото.... Хайде да не ставам груб като всеки път когато казвам някоя истина
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 25 минути )
    Иначе информацията за пробега на този модел е просто потресаваща: С 18" джанти - 702км, с 19" джанти - 640км. Това е официална информация от Тесла! Ако си гъзе и сложиш 20ки - сигурно 560км .... После - абе защо хората не купуват толкова електрички колкото ни си искаше ... И голямо сърдене като кажа, че технологията е недоносена! Митее, аз ще сменя всички коли в родата с електричкески в момента в който тази технология отговаря на определението "завършен етап на развитие" !Ама е много далеч
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 30 минути )
    до 1 - само преди няколко дни обясняваше, че EVтата реално харчили много под 20/100, но понеже ти си ларж, си слагаш в сметките 20/100 и пак ти излизали сметките. Хайде да дефинираш "много под 20/100"? 12,5/100 не е ли много под 20/100 или е твърде много под 20/100 :-) :-) :-) Май винаги си недоволен,а? :-)
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 44 минути )
    Тази новата "тройка" е доста по добра от старата. Личи си и по сглобката. Усеща се по окачествено от предишната. Вчера тъкмо разглеждах една такава и честно казано доста ми хареса. Липсата на дисплей за шофьора малко дразни че така все трябва да гледаш на дясно ама не е болка за умиране. Предполагам че се свиква. Орязали нарочно някой неща за да се отличава от S модела.
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Нищо ново под слънце ( преди 49 минути )
    А иначе като направим сметките, лъсва добрата стара пропаганда. Да обявиш цената на най-евтиния модел и да го комбинираш с техническите характеристики на най-скъпия. Въпреки че пак не достигат около 4kWh, защото са необходими 87,75kWh при този пробег и разход, докато най-голямата батерия за която знам е 84kWh, но тя се инсталира само на автомобили с четири задвижващи колела.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Дали? ( преди 54 минути )
    Е колко пък да съм се объркал? Цитирам: "Long Range със задно задвижване, която обещава 702 км автономност в цикъла WLTP. Това означава разход от 12,5 kWh/100 км от батерията с 60 kWh." Ако някой се е объркал Това не съм аз, а този който е писал статията. А после се чудим защо има недоволни от електромобилите. Недоволни са само хората, който оставят да ги излъжат още при покупката и ВЯРВАТ на подобни измислици. Хора които имат нереалистични очаквания.
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Объркал си се. Обявената нова модификация е с батерията на LR (NMC, около 72 кВтч), но с един мотор.