Hypermiling е метод за максимизиране на икономиите на гориво или електроенергия. Наскоро беше използван, за да докаже, че дори електрическите автомобили, ако се използват по най-правилния начин, могат да осигурят дълъг пробег.
Точно от тази гледна точка трябва да бъде гледано постижението на Volkswagen ID.7, оборудван с батерия от 84 kWh. 794-километровото пътуване на ID.7 Pro S включваше 81-километрова обиколка на юг от Цюрих (Швейцария) - пътища, магистрални участъци и селски пътища. Осем различни шофьори се редуваха в теста, воден от Феликс Еголф. Той е експерт по каране на дълги разстояния с електрически автомобили.
Благодарение на внимателното шофиране, Феликс Еголф и неговият екипаж успяха да се справят много повече от декларираните от компанията 709 км автономност според (поне по протокола WLTP). Средната консумация е 10,3 kWh/100 км. И в този случай резултатът е по-добър от одобрената WLTP стойност, равна на 13,6 kWh/100 км.
VW ID.7 Pro S успя да постигне рекорда благодарение на своята аеродинамика, която може да се похвали с коефициент на съпротивление от 0,23 В зависимост от оборудването, електрическият седан има комбиниран WLTP разход между 16,2 и 13,6 kWh/100 км. С най-благоприятното за автономност оборудване обхватът на WLTP достига 709 км.
Volkswagen уточнява, че настройката, използвана за теста, не е най-добрата налична по отношение на обхвата с едно зареждане. Тоест, може да очакваме и още!