IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen представи най-мощния ID.Buzz

Версията GTX получава два двигателя и 340 конски сили

Германският производител Volkswagen представи най-мощната версия на минивана ID.Buzz, която получава добавка GTX към името си. Тя разполага с 340 к.с., като така превъзхожда показаните преди седмица хечбек ID.3 GTX и комби ID.7 GTX Tourer, като се превръща и в най-мощния сериен електромобил на марката.


VW ID.Buzz GTX


Миниванът е оборудван с идентична задвижваща система, състояща се от два електромотора. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,5 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 160 км/ч. „Горещият“ ID.Buzz има и специални настройки на шасито, за да се справи с повишената мощнтост.

Volkswagen ще предлага модела в две версии - със стандартно междуосие и 79 киловатчаса батерия и с удължено междуосие с 86 киловатчаса батерия. Пробегът не се посочва, но е известно, че по-малкото устройство поддържа мощност 185 кВт и се зарежда от 10 до 80% за 25 минути, докато по-голямото се нуждае от около 30 минути, използвайки 200-киловатов терминал.


VW ID.Buzz GTX


Външно ID.Buzz GTX може да се разпознае по обновените брони, LED-елементите във формата на бумеранг и впечатляващия нюанс на корпуса Cherry Red, съчетан с тъмни акценти. Диаметърът на джантите е 19 цола, като срещу допълнително заплащане се предлагат по-големи 21 цола.

Интериорът е с черен таван и седалки, увеличен сензорен дисплей с диагонал 12,9 инча вместо 12 за обикновения ID.Buzz. Мултимедията работи с по-бърз чип, гласовият асистент IDA поддържа допълнително ChatGPT, а хед-ъп дисплей е допълнителна опция. В допълнение, „дългата" версия може да бъде оборудвана с панорамен люк, който Volkswagen описва като най-големия в света. Стъклото променя прозрачността си с едно натискане на бутона.


Още снимки на „горещия“ миниван - вижте в галерията:


0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 месец )
    Много ми харесва,но е много над бюджета ми за работен автомобил.Ще чакам да се изравни с двг по цени.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мантрата с евтините е-коли, вече не е актуална. Незнам дали харесващите ДВГ ще карат Е, но за момента, тенденцията е по скоро обратната.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Абе ти щом можеш да си позволиш да ми подариш по едно от всички изброени, не се грижи С какво ще си карам децата на училище, само ми ги подари. За разлика от тебе, аз няма да тръгна да обяснявам че rolls-roy са ми е неудобен да си карам децата на училище и затова не съм си го купил. Ами много ми харесват, но не мога да си ги позволя. Същото ще е и с електромобилите когато станат по-евтини от ДВГ. Дори тези които харесват повече автомобилите с ДВГ ще карат електромобили. Не заради модата.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    3-ти, ако имаше някоя мозъчна клетка повече, щеше да разбереш, че говоря з амода като дрехи. Сравнението ти с екзотичните марки е само донакъде уместно. Ако ти дам едно Ферари, дали ще ти е удобно всеки ден да бръмчиш с него (освен за гъзария) - и имаш да разкараш деца, чанти (спортни), евентуално топки? А гроздето нито ми е кисело, нито е далече от мен. Каквото аз сега карам, ти и след 10г няма да си го позволиш
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До Илиян ( преди 1 месец )
    Това по същество си е баничарка. Ако сравниш баничарките на която и да е марка със седаните с много по-голяма мощност от нея, ще видиш че седаните са по-скъпи, а в най-добрия случай са с близки цени. Почти няма човек който да е тествал ID.Buzz и да не е очарован от него. Всички признават, че откъдето и да минат, събират погледите много повече, отколкото когато са тествали значително по-скъпи автомобили. Въпреки това единодушното мнение е, че не си заслужава парите. Ще си остане нишов продукт.
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Sameman ( преди 1 месец )
    На живо е супер симпатичен този ван.
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Илиян ( преди 1 месец )
    Не защитавам VW в ниакъв случай, но да се сравняват цени на автомобили от различен клас и най-вече сегмент, не е показателно. Сравнението по-долу в коментарите на миниван с лека компактна кола имам предвид.
  • #3
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 2 ( преди 1 месец )
    Донякъде си прав. Всички много обичаме да четем ревюта за ferrari, lamborghini, rolls-royce bentley и други подобни модни автомобили, но не си ги купуваме защото са ни "неудобни". Ако струваха на половин цена на автомобила който караш, като в същото време харчат два пъти по-малко, дали щяха да ти станат "по-удобни" . Ако гроздето не беше на високо където не можеш да го стигнеш, а в чиния пред тебе на масата, пак ли нямаше да е узряло и ще говориш че е кисело? Ползвай правилните думи!
  • #2
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    1-ви, на този етап, е-колите са наистина са само мода. Пдобно на модните ревюта - гледаш някви дрехи и модели, които са нито удобни, нито практични и извън подиума, никой никъде не ги носи. Хората си носят удобните им дрехи...
  • #1
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Volkswagen представи най-мощната версия на минивана ID.Buzz, която получава добавка GTX към името си. Тя разполага с 340 к.с.," да видим дали правилно съм разбрал. Това е най-големият им автомобил като най-мощната негова версия има по-малко конe, отколкото има най-слабата версия на най-малкия автомобил на Тесла, продават го на двойна цена, а накрая реват, че технологията на електромобилите била виновна за слабите продажби. Дали това не обяснява сривс на търсенето? Повярвали са, че е САМО мода!