fallback

Ето как ще изглежда новата Tesla Model Y

Juniper получава подобрена аеродинамика, както и повече пространство в салона

Tesla Model Y е най-популярният автомобил на света, така че напълно логично интересът към модернизираната му версия се повишава с всеки изминал ден. Сегашният кросоувър ще приключи жизнения си цикъл в началото на 2025 г., когато ще бъде заменен от сериозно модернизиран модел с добавка Juniper към името.

Неговите изображения се появиха в някои китайски автомобилни издания, като те показва по-остри и модерни линии на каросерията, както и нова задна част с изцяло LED осветление, преминаващо по цялата ширина на автомобила. Промените в дизайна са малко, но те придават на автомобила по-модерен и динамичен вид.

В допълнение към визуалните актуализации, Tesla работи и върху подобряването на аеродинамиката на Model Y Juniper, като целта е да се намали разхода на енергия най-вече при извънградски пътувания. Очаква се да има промени в системата за управление на захранването, като капацитетът на батерията няма да се променя, но пробегът с едно зареждане ще се увеличи.

Според информациите интериорът на Model Y също ще претърпи редица промени. Основната от тях е увеличаване на пространството в салона, което ще осигуря повече място за пътниците, без да се намалява обема на товарното отделение. Това е много важно за тези, които избират този кросоувър като семеен автомобил.

Tesla планира да започне производството на петместния Model Y Juniper в началото на 2025 г. Модификацията с шест места (има слухове за версия със седем места) ще излезе в края на 2025 г., като засега не е известно как ще се промени цената на електрическия SUV. По-вероятно е Tesla да запази цените на същите нива, за да поддържа обемите на продажби.

fallback
  • #19
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Какво има повече, което германците и китайците нямат" - Поне си имал кумовата срама да си признаеш, макар и косвено, че японците са толкова изостанали, че дори ги няма в устата на безмозъчен фен като теб. Иначе какво има Тесла? Най-вече с 30% по-висока ефективност от кой да е друг, което е повече от важно при електромобилите. А тези проценти са постигнати с десетки иновации.
  • #18
    Смях в залата ( преди 1 месец )
    "Теслата си зарежда за същото време за колкото всеки друг и пробега не е с толкова по-добър, " да ти припомня ли че един и същ 1000 км маршрут с един и същ шофьор бяха изминати за 9 часа с тесла модел 3 и 14,5 часа с Toyota безет 4x. На Това ли му казваш еднакви параметри и същите технологии?
  • #17
    До тинтири ( преди 1 месец )
    Говори в цифри, защото само психопатите обясняват технически характеристики с прилагателни. Кажи еди кой си електромобил има еди какво си ускорение и максимална скорост, зарежда 100 км за еди колко си минути с еди каква си мощност, харчи еди колко си киловатчаса на 100 км с включено отопление и еди колко си без отопление и струва по-малко от Тесла за същите параметри. За да сглобиш това доказателство ще ти трябват характеристиките на минимум 4-5 различни автомобила. Ако има, ще е китаец.
  • #16
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тинтирито кога стана фен на електромобилите? Само не ми казвайте че кара електричка?
  • #15
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    14 кажи честно сутрин кланяш ли се на плаката на Мъск :D Ми едно Рено Меган е по-евтино. Теслата си зарежда за същото време за колкото всеки друг и пробега не е с толкова по-добър, че да е нещо драстично различно... само дето седиш в безумно зле направен и субективно погледнато грозен кашон...
  • #14
    До тинтири ( преди 1 месец )
    Покажи ми кой предлага по-бърз, по-евтин, по икономичен електромобил с по-бързо зареждане? Няма такъв. Обикновено предлагат комбинация от една или две от четирите. Ако от Тесла подобрят качеството на материалите и сглобката, трябва да си твърд фен, който не влага никаква мисъл да пребори вярата си, за да си купиш нещо различно от Тесла. Добре че са китайците, за да има Тесла стимул да се размърда, защото европейци и японци още не са достигнали технологичното ниво на Тесла от 2017
  • #13
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    Къде го видяхте този по-технологичен автомобил :D Какво има повече, което германците и китайците нямат - освен твърда, радикална фен-база
  • #12
    До 10 ( преди 1 месец )
    Прав си, ама наполовина. Че останалите трябва да го гонят по технологии е напълно вярно. Но от друга страна красотата е субективно понятие и това че на някой примерно пикапа на Тесла му изглежда красив, не значи че за всички нас е красив, въпреки че витрина на бъдещите технологии които всички останали производители без изключения ще копират в бъдеще в един или друг етап на своето технологично развитие.
  • #11
    До 8 ( преди 1 месец )
    Зависи от гледната точка. Например при Тесла модел 3 също нямаше кой знае какви видими разлики. Досега Тесла нямаше проблеми с продажбите и всичко което можеше да бъде произведено беше продавано, независимо че не беше качествено. Това е единствената марка, която заради липса на дилъри, оставяше на клиентите сами да си търсят производствените дефекти и да си ги описват При получаване на автомобила. Това вече не върви и при новата Тесла модел 3 оправиха качеството и на сглобката и на материалите
  • #10
    край ( преди 1 месец )
    Как стана така че Мъск направи в пъти по технологичен пък и по-красив автомобил от автомобиилсотроители със 120г. история.
fallback
Последни